Curtis Jackson Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) Hallo luidjes...... heb een vraag(WEER) war kan ik deze uzi krijgen: VB: Edit: hier is de mod als je hem wil >>>De MOD<<< Bewerkt: 22 februari 2006 door Black Reageren
RobbertR Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Het is volgens mij ook een mod Reageren
Moonbeam Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Klopt het is een mod voor de uzi zoals hij in gta vc zat, de mod is waarschijnlijk op dezelfde site te vinden. Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) Heb het niet kunnen vinden...of ik ben gewoon stomweg BLIND. Edit Doe dat maar MoonBeam Bewerkt: 22 februari 2006 door Black Reageren
Moonbeam Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) als je dit bericht kan lezen zal het wel van een andere site zijn gedownload, k'zal ook ff op die site kijken... Je bent STEKEBLIND black De Download: Bewerkt: 22 februari 2006 door Moonbeam Reageren
ikt Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Meestal hebben grootschalige sites ook een zoekmachine. Probeer daar ''Uzi mod'' of iets dergelijks in te typen. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 heb hem al gevonden voor hem: De Download Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) Weten we ook weer dat ik "STEKEBLIND" ben....................thnx moonbeam edit JIJ bent stekeblind moonbeam :$ srry Vergelijk!!!! Bewerkt: 22 februari 2006 door Black Reageren
Moonbeam Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) Blijkbaar, ik heb dan ook -2 hij lijkt wel ik had de plaatjes niet vergroot, naja dees ook cool toch Dat onderste plaatje is best vaag voor zover ik en mijn Blinde ogen zien is het enige verschil dat de patronenhouder gebogen is bij die 2e (bovenste plaatje) ik zoek wel ff verder Bewerkt: 22 februari 2006 door Moonbeam Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Blijkbaar ik heb dan ook -2 hij lijkt wel ik had de plaatjes niet vergroot, naja dees ook cool toch Heb hem al gedownload en ja hijs cool...MAAR HIJS NIEJ HET ZELFDE Reageren
Moonbeam Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Blijkbaar ik heb dan ook -2 hij lijkt wel ik had de plaatjes niet vergroot, naja dees ook cool toch Heb hem al gedownload en ja hijs cool...MAAR HIJS NIEJ HET ZELFDE neej hijs niet hetzelfde maar mischien is dit wat voor je vind je vast ook leuk: Betere Mod :P:P Mvg, STEKEBLINDE Moonbeam Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) Blijkbaar ik heb dan ook -2 hij lijkt wel ik had de plaatjes niet vergroot, naja dees ook cool toch Heb hem al gedownload en ja hijs cool...MAAR HIJS NIEJ HET ZELFDE neej hijs niet hetzelfde maar mischien is dit wat voor je vind je vast ook leuk: Betere Mod :P:P Mvg, STEKEBLINDE Moonbeam Het is een happybirthday granaat niet bepaald een gelijkenis met een uzi....JIJ BEN EGT BLIND!!!! Van BlackCrusader edit Wel lachen heb hem ff geinstalt:P:P:P:P:P:P Bewerkt: 22 februari 2006 door Black Reageren
Moonbeam Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) Blijkbaar ik heb dan ook -2 hij lijkt wel ik had de plaatjes niet vergroot, naja dees ook cool toch Heb hem al gedownload en ja hijs cool...MAAR HIJS NIEJ HET ZELFDE neej hijs niet hetzelfde maar mischien is dit wat voor je vind je vast ook leuk: Betere Mod :P:P Mvg, STEKEBLINDE Moonbeam Het is een happybirthday granaat niet bepaald een gelijkenis met een uzi....JIJ BEN EGT BLIND!!!! Edit Wel lachen heb hem ff geinstalt wel lachen:P:P:P:P:P:P Ik beweer niet dat er gelijkenis is met een uzi ik vind het gewoon een melige mod Mvg, Blijkbaar HEEL ERG STEKEBLINDE Moonbeam [EDIT:] Naja dit topic kan verder rusten of de naam moet maar veranderd worden naar "Hoe Blind Zijn Black & Moonbeam Discussie Topic" Bewerkt: 22 februari 2006 door Moonbeam Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Blijkbaar ik heb dan ook -2 hij lijkt wel ik had de plaatjes niet vergroot, naja dees ook cool toch Heb hem al gedownload en ja hijs cool...MAAR HIJS NIEJ HET ZELFDE neej hijs niet hetzelfde maar mischien is dit wat voor je vind je vast ook leuk: Betere Mod :P:P Mvg, STEKEBLINDE Moonbeam Het is een happybirthday granaat niet bepaald een gelijkenis met een uzi....JIJ BEN EGT BLIND!!!! Edit Wel lachen heb hem ff geinstalt wel lachen:P:P:P:P:P:P Ik beweer niet dat er gelijkenis is met een uzi ik vind het gewoon een melige mod Mvg, Blijkbaar HEEL ERG STEKEBLINDE Moonbeam [EDIT:] Naja dit topic kan verder rusten of de naam moet maar veranderd worden naar "Hoe Blind Zijn Black & Moonbeam Discussie Topic" Zalk doen...Hoe moek dat doen:P srry van al diej reageer balkjes... Reageren
Moonbeam Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Zalk doen...Hoe moek dat doen:Psrry van al diej reageer balkjes... Ik denk dat je het maar een moderator moet PM'en ofzo maar ff serieus; laat vanaf nu -Hoe leuk ik het ook vind om te zeggen dat ik idd HEEL ERG ONGELOOFELIJK STEKEBLIND BEN- gewoon mensen reageren die weten waar je die mod kan halen ofzoiets Back ontopic... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.