Crappy-Apple Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 ik heb op het internet een mooie kaart gevonden wat 'gta4' moet voorstellen maar ik ga probeeren te leren modden maar men pc'tje is nu kappot dus efe wachten en dan als ik kan modden wil ik deze map wel probeeren te maaken hier is een screen http://www.gta-sanandreas.com/forums/index...pe=post&id=3721 als er al mensen aan wilen beginen zoe leuk zijn maar ik denk dat niemand aan zoon groot werk wil beginen maar als we met veel zijn lukt het wel ik zal maar als ik kan modden zoe ik het maakenwat ik wil weeten is dat julie het zien zitten om zoon map te maaken en wat julie van deze kaart vinden ? Reageren
gangster28 Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 1.Heb je toestemming van de maker van de kaart? 2.Is hij niet voor/van een andere mod? 3.Succes er mee. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 mmm... het is geen mod het is gezoon door een paar plezante ineengefrutselt en ik heb toesteming gekregen Reageren
Fireman Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Waarom post je hem dan hier? Het is een best mooie kaart het wordt alleen helemaal niet Gta4. Het idee is nogal stom om als beginner met modden zo´n groot project zelfs te proberen te starten. Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Als starter een beetje te heavy ja. Maar die map is idd wel mooi. Net of de map van Rockstar zelf is. Alleen niet veel nieuws voor een nieuwe GTA (GTA4) Zie maar wat je er mee doet. Greetz, GTA Vice VIP Reageren
Flame^ Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Erm, GTA4? Ik zie San Andreas, Vice City, Portland, Staunton Island en Shoreland Vale. Plus nogwat eilanden. Btw dit gaat niet lukken omdat SA maar een bepaald aantal objecten erbij aankan. Dit gaat dus never nooit door. Reageren
Blastov Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Het is wel mogelijk, om het voor vc te maken met den boundaries hack Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 ziet er mooi uit maar volgens mij heb je t niet zelf gemaakt Reageren
Flame^ Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Doe eens even dom, hij zegt zelf dat hij die kaart op het internet heeft gevonden.. Reageren
Damos Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Kijk eens beter naar de map het is gewoon gta 3 vc en sa bij elkaar dus je bedoelt dat de nieuwe gta de drie oude steden de nieuwe vormen? Reageren
Blastov Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Wat denk jezelf ? Het lijkt mij van niet he, het is gewoon fake Reageren
Wazuup Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Wou je een mod project starten die zo'n enorme kaart maakt?!?!?!?! Rockstar moet ''GTA: weet ik veel hoe die volgende gaat heten'' maken, niet wij Reageren
Boris H. Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 weet je hoe lollige kaart boven liberty city staat ghosttown uit gta3 Reageren
gybrus Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 weet je hoe lollige kaart boven liberty city staat ghosttown uit gta3 uhm wat is precies de rede voor deze *Bump*???? dit topic is al haast een half jaar oud. greets Reageren
topdrop Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 nou die eilanden kun je nooit toevoegen aan gta sa dat komt niet uit met de coordinaten enigste wat je kan doen is die map als bureuablad achtergrond kiezen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.