DenkaanHenk Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Waar ligt Pier69 precies ? Reageren
Giorgo Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Pier 69 ligt in San Fierro op die drukke baan. Pier 69 ligt net tegen het water zoals in Real. Het ligt bij Esplanede East en North. Succes nog... Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) In het noorden bij een pizza tent in San Fierro. Bewerkt: 22 februari 2006 door gta-liefhebber Reageren
Little Mister Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) In SF tegenover Otto's auto's. Als je de weg afgaat langs het water bij de marine basis vind je hem. Bewerkt: 22 februari 2006 door Little Mister Reageren
W3sl3y Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Beste, Pier 69 ligt in San Fiero. Zie bijlage... Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Harstikke bedankt jongens. Ik wou het weten omdat ik Jizzy moet vermoorden. En na die missie komt de missie Pier69 dan moet je Ryder vermoorden. En even over die missie dat je Jizzy moet vermoorden. Ze zegen voordat je het gebouw in gaat moet je alle banden van die auto mollen. Heb ik gedaan. Toen ging ik weer naar buiten hij wou vluchten maar dat kon die bijna niet omdat zijn banden stuk waren. Maar mijn vraag is. Ik laat die auto ontploffen met drive by,s. En dan staat er mission failed. Hoe komt dat ? Wat moet ik nou doen ? Reageren
BaasB Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) Maar mijn vraag is.Ik laat die auto ontploffen met drive by,s. En dan staat er mission failed. Hoe komt dat ? Wat moet ik nou doen ? Wat gek. Dus het was mission failed toen je Jizzy's auto liet ontploffen? Of had je Jizzy's auto al laten ontploffen voor je de Pleasure Dome Club binnen was gegaan, en voor dat Jizzy naar z'n auto vluchtte? Misschien heb je nog iets aan de uitleg op WikiGTA: klik. Verder weet ik ook niet hoe ik je kan helpen, sorry. Ik hoop dat die missie toch gewoon lukt, en anders moet je maar je save game plaatsen. Je kunt hier een save game plaatsen: klik. Groeten BaasBart Bewerkt: 22 februari 2006 door BaasB Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 (bewerkt) Maar mijn vraag is.Ik laat die auto ontploffen met drive by,s. En dan staat er mission failed. Hoe komt dat ? Wat moet ik nou doen ? Dat komt omdat Jizzy nog steeds in de auto zit. Hij mag niet dood in zijn auto zitten, mdat je dan niet zijn telefoontje kunt pakken. Je moet dus Jizzy wel uit laten stappen als zijn auto in vlam staat, daarna pas hem vermoorden. Nu kun je zijn mobieltje oppakken, want je kunt geen spullen uit een auto halen. Het beste is om alle auto's (De strech'en en die Pimping-missie auto) rond het gebouw waar Jizzy zit te vernietigen. Hij zal dan vertrekken op ee Faggio (pizzabrommer). Nu rijd je hem aan met een auto, nu valt hij eraf en kun je hem doodrijden. Dan kun je de telefoon oppakken en je haalt de missie. Bewerkt: 23 februari 2006 door Ruurd31 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Bedankt jogens mission passed. Maar ik heb nog een vraag. Ik ben bij DEZE MISSIE Maar die missie lukt mij maar niet. Je speelt een spelletje met Woozy. En daarna moet je weer een spelletje doen. En dan weer. En dan weer. Ik snap er echt niks van. Kan iemand mij helpen ? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Je moet een goede uithoudingsvermogen onderwater hebben dus je moet blijven zwemmen totdat je de missie mag doen.Dus als je in het water bent ga dan onderwater als de blauwe balk bijna leeg is ga dan weer naar boven of ga oysters zoeken dat helpt ook goed. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 (bewerkt) Dus je moet gewoon wat gaan zwemmen. Maar er staat ook 20% lung capacity. Wat is dat ? En wat zijn oysters ? Bewerkt: 23 februari 2006 door denkaanhenk Reageren
NandroDavids Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 (bewerkt) 'Lung Capacity' betekent 'Longinhoud'. Als je veel 'Lung Capacity' hebt, kun je langer onder water zwemmen. Voor die missie van Wu Zi Mu heb je een goede longinhoud nodig. Als je dat niet hebt, kun je de missie ook niet doen. Daarom moet je je 'Lung Capacity' gaan trainen. Dit doe je door onder water te gaan zwemmen. Houd goed in de gaten hoeveel lucht je nog hebt. Als je luchtbalkje bijna leeg is, moet je weer naar bovengaan. Je luchtbalkje vult weer langzaam. Duik weer onder, en als je luchtbalkje weer bijna leeg is, moet je weer naar de oppervlakte zwemmen. Enz. enz. Als je dit een aantal keer doet, word je 'Lung Capacity' groter, en kun je de missie van Wu Zi Mu doen. Veel succes! Edit: ´Oysters´ zijn oesters. Deze liggen verspreid door heel San Andreas, alleen in het water. Je moet ze allemaal vinden om San Andreas 100 % uit te spelen. Voor meer informatie over de ´Oysters´: KLIK Bewerkt: 23 februari 2006 door NandroDavids Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 (bewerkt) Hoe lang je volgens mij onderwater kan blijven of hoeveel lung capacity je hebt.En oysters zijn dingen die je moet vinden onderwater net zoals snapshot,s.Edit:Nandrodavids was me voor met wat lung capacity betekent. Veel succes. Bewerkt: 23 februari 2006 door gta-liefhebber Reageren
KillerR Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Wat is je beloning als je alle oysters hebt?? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Wat is je beloning als je alle oysters hebt?? Onder aan de pagina van de Oysters op WiKiGTA staat de beloning. Maar ik heb hem ff voor je gekopieerd $100.000 Meer Sex Appeal en meer luck Meer procent (voor de 100%) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.