Jump to content

Waar ligt Pier69 ?


DenkaanHenk

Recommended Posts

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    31

  • Ruurd31

    16

  • Cesar-Vialpando

    11

  • Talietje

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb weer een vraag.

Ik ben nu met de missie pier69 bezig.

Kijk ik schiet gewoon elk mannetje op dak neer.

Daarna schiet ik die vet van Jizzy neer.

En daarna moet ik met een boot Ryder vermoorden.

Heeft iemand voor mij tips om Ryder te vermoorden ?

Drive by,s lukken mij in iedergeval niet.

Bewerkt: door denkaanhenk
Link to comment
Delen op andere websites

Of je zou zegmaar Enter kunnen drukken dat hij het wiel loslaat, en dan kan je misschien als je dat bij je hebt een rocketlauncher of minigun kunnen pakken. Of in iedergeval een sterk wapen, een AK-47, M4 is ook goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Of je zou zegmaar Enter kunnen drukken dat hij het wiel loslaat, en dan kan je misschien als je dat bij je hebt een rocketlauncher of minigun kunnen pakken. Of in iedergeval een sterk wapen, een AK-47, M4 is ook goed.

Slim LM, zo doe ik het ook altijd. Haal eerst de hittegevoelige rocketlaunger van het vliegveld van SF. Daarna ga je voor Ryder varen en ga je op hem richten. Wacht totdat de sensor rood is en hij schiet doelgericht.

Link to comment
Delen op andere websites

Of je zou zegmaar Enter kunnen drukken dat hij het wiel loslaat, en dan kan je misschien als je dat bij je hebt een rocketlauncher of minigun kunnen pakken. Of in iedergeval een sterk wapen, een AK-47, M4 is ook goed.

Slim LM, zo doe ik het ook altijd. Haal eerst de hittegevoelige rocketlaunger van het vliegveld van SF. Daarna ga je voor Ryder varen en ga je op hem richten. Wacht totdat de sensor rood is en hij schiet doelgericht.

Kijk dan wel uit dat je niet op je eigen boot schiet!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de missie gehaald jongens.

Ik sprong uit de boot.

En ik dee de code dat alle voertuigen in de buurt ontploffen.

Ik kon echt niet anders.

Anders was ik nog een jaar bezig.

Maar ik heb nog een paar vragen over DEZE MISSIE

Hij lukt mij echt niet.

Heeft iemand tips ?

En er staat ook iets in over de PCJ-600.

Wat is een PCJ-600 ?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is de motor waarop je moet rijden... Ook kan je hier eigenlijk het enigste doen: Rij ver voorbij de heli en dan stap je af. Je hebt die rocketlauncher (die je sowieso moet pakken), wacht totdat hij je kant op komt en begin te vuren. Meer kan ik hier eigenlijk niet over zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand tips ? En er staat ook iets in over de PCJ-600. Wat is een PCJ-600 ?
Dat is de motor waarop je moet rijden... Ook kan je hier eigenlijk het enigste doen: Rij ver voorbij de heli en dan stap je af. Je hebt die rocketlauncher (die je sowieso moet pakken), wacht totdat hij je kant op komt en begin te vuren. Meer kan ik hier eigenlijk niet over zeggen.

Hele mooi uitleg LM. Ik wil je de hele dag niet verbeteren hoor, maar ik heb nog een tip! De PCJ-600 (klik) is een moter die bij de missie bij het politiebureau staat. Het beste is voordat je de missie start even naar het vliegveld te rijden om een hitte-gevoelige rocketlaunger (klik, voor vindplaatsen) te halen. Verwissel tijdens de missie niet de rocketlaunger die bij het politiebureau ligt. Anders heb je zonder richter. Als de heli vertrokken is spring je op de moter en rij je naar de snelweg. De helicopter zal daar ook komen. Rijd een flink eind vooruit en ga met de hittegevoelige rocketlaunger op het vliegtuig schieten. Zo is het makkelijk richten :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik rij gewoon naar de snelweg.

Ik heb een hele grote voorsprong.

Ik stap van de moter af.

Helikopter zit nog een stuk achter me.

Ik heb die bazooka gehaald wat jij zij.

Ik schiet op hem tot het rondje rood word.

Ik schiet gewoon raak.

Maar hij vliegt gewoon veder.

Is dit een fout in mijn spel ofzo ? :@

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil niet vervelend doen ofzo, maar kijk hier eens, het is een zogenaamde "video walkthrough".

O ja, voor deze missie is het niet mogelijk gebruikt te maken van hitte zoekende raketten, omdat je in de missie verplicht wordt om de RL op te pakken.

Mocht je overigens de missie 'Pier 69' willen doen zonder cheats (immers, met cheats wordt het echt een te makkelijk spel) neem een helicopter mee naar Cesar, landt op een van de daken bij Pier 69 en schiet Ryder dood d.m.v. de Sniper Rifle.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar met die bazooka is wel moeilijk om te richten.

Er komt niet eens een rood rondje.

Ik kan echt niet raken met dat ding.

Vanaf welke afstand kan ik hem het beste raken ?

Bewerkt: door denkaanhenk
Link to comment
Delen op andere websites

Maar met die bazooka is wel moeilijk om te richten.

Er komt niet eens een rood rondje.

Ik kan echt niet raken met dat ding.

Vanaf welke afstand kan ik hem het beste raken ?

Je kunt het beste dus de hittegevoelige rocketlaunger gebruiken. Die vind je op het vliegveld. Als je die gepakt hebt ga je naar de helicopter op het politiebureau. Rijd de snelweg op. Schiet 2 keer op de helicopter. Als je hem 2x raakt dan zal de helicopter neerstorten. Missie gehaald :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt jongens maar het lukt gewoon echt niet.

Ik vraag wel aan mijn vriend of hij het doet.

Maar mijn volgende vraag is.

In San Fierro heb je ook een shop waar je je auto kan opvoeren en opknappen.

Maar er waren er toch twee ?

Me vriend kan in twee van die shops.

Hoe kan ik die tweede shop halen ?

Bewerkt: door denkaanhenk
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...