Talietje Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 hoe? wat bedoel je? er is wel een garage (meerdere maar allemaal hetzelfde) dat je je auto kan opknappen ja.. a.. ik weet het al op wat dat je het hebt! bedoelje herspuiten en herbouwen? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Bedankt jongens maar het lukt gewoon echt niet.Ik vraag wel aan mijn vriend of hij het doet. Maar mijn volgende vraag is. In San Fierro heb je ook een shop waar je je auto kan opvoeren en opknappen. Maar er waren er toch twee ? Me vriend kan in twee van die shops. Hoe kan ik die tweede shop halen ? Ik zet de vraag nog een keer neer voor pagina 3. Reageren
Talietje Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 maar welke garages bedoel je dan precies? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 De garages waar je nieuwe uitlaat en nieuwe banden ez ez ez. Reageren
Talietje Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 jaa, awel.. dat zijn allemaal dezelfde garages!!!!! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Maar waneer komt die tweede garage in San Fierro waar je auto,s kan kleuren nieuwe banden geven ? Na welke missies ? Aleen zinvolle antwoorden .A.U.B. Reageren
Giorgo Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 (bewerkt) Je hebt Transfender en Wheels Arch Angels. In Transfender kan je de ''gewone'' autos tunen. En in Wheels Zrch Angels kan je alleen deze auto's Tunen : • Jester • Flash • Uranus • Elegy • Stratum • Sultan Thx Little Mister voor het melden De Tuneshop : Wheels Arch Angels ligt in Ocean Flats, iets meer in het noorden van SF. Je kan deze shop binnen zodra je alles in de Driving School brons haalt en dan Wang Cars koopt en de missies ervan doet. Wang Cars ligt schuin over je Savehouse in Doherty. Succes !... Giorgo Bewerkt: 23 februari 2006 door Giorgo Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Oh ja die rijschool. Maar moet je die 12 rij missies achter elkaar halen ? Ik had dat al vandaag geprobeert maar ik vind die rijschool echt moeilijk. En heeft iemand tips ? Reageren
Talietje Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 ik! ik heb de rijschool al uitgespeeld maar dan moet je wel zeggen welke opdracht! Reageren
Giorgo Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Je moet de 12 Missies niet allemaal achter elkaar doen. Je kan bv. 2 missies doen buitengaan, saven en de volgende keer kan je de rest doen. De moeilijkste zijn echt : • Burn And Lap • The 90 . neen lol. • Wheelie Wave Dus het lukt wel hoor, als het echt niet lukt kan je je Savegame hier plaatsen en dan doet iemand hem wel voor je. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Moet je de rijschool uitspelen voordat je naar het 3e eiland gaat ? Reageren
Little Mister Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 (bewerkt) Nee dat hoeft niet persee. Maar is natuurlijk wel noodzakelijk voor de 100%. • Jester• Flash • Uranus • Elegy • Stratum Je vergeet de Sultan Bewerkt: 23 februari 2006 door Little Mister Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 En moet je alle wang cars missions gehaalt hebben voordat je naar het derde eiland gaat ? Reageren
Little Mister Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Nee, dat hoeft ook niet. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Jongens ik ben nu op het 3e eiland. Bij de Desert missies. Daar snap ik die tweede missie niet van. Ik rij met Cesar naar de snelweg in San Fierro. En dan ga ik naast die truck rijden. Maar Cesar wil maar niet in die truck. Heeft iemand mischien tips ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.