San_Andreas_Nigga Geplaatst: 9 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 @Grove St, je moet niet showen met andermans sig. Die heb ik namelijk voor je gemaakt. Maar ik vind deze stijl mooi. Dus ik blijf hem nog even houden. Reageren
Grove St. Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 @Grove St, je moet niet showen met andermans sig. Die heb ik namelijk voor je gemaakt. Maar ik vind deze stijl mooi. Dus ik blijf hem nog even houden. Jokie Bedankt voor het maken ervan, miss. moet je eens een andere stijl proberen Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Een gloednieuwe signature gemaakt. Subzero signature: Reageren
.Sharingan Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Wel mooi 8/10 alleen de tekst is minder .... ander lettertype misschien ? Voor de Rest ... wat ik van je gewend ben : Super !(lid) Tales Reageren
Ferre Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Mooi gedaan. Alleen de render zit in het midden en dan past de tekst er niet goed/mooi meer op. Zet de render dan links of recht neer. De tekst vind ik matig, die schaduw en standaard font vind ik niet passen bij het geheel. En volgens mij heb je achter de render ge motion blurt, en dat vind ik een beetje te. Maar ik vind zulke borders wel weer heel mooi 7,8/10 Reageren
Synchro Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Deze vidn ik gewoon , naja niet dat je nog een beginner bent maar je moet stilaan nieuwe stylen proberen te vinden . Je doet al weken lang dezelfde border , precies ook brush en effect.Dat begint ook wat gewooontjes te worden en vind je hem minder mooi. Na al deze , een 6 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 mooi gedaan hoor. Is dat gezicht wat je ziet van jezelf? 9/10 Reageren
Blastov Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Deze is echt indrukwekkend mooi, de render past echt goed bij de achtergrond enzo. Bij de text het nog wel een effect gemogen, verder helemaal top Een 8.9 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 13 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Jade Empire Rates graag. En natuurlijk een leuk lettertype in nagedachtenis aan Bradley H., het Heineken lettertype Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 hey general lee mooie sig van sub zero heb eigelijk geen minpunten dus 10 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 15 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 GTA-Sheep sig Voor de mensen die fan zijn van GTA-Sheep. Reageren
Typhoon Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Jade Empire Rates graag. En natuurlijk een leuk lettertype in nagedachtenis aan Bradley H., het Heineken lettertype Mooi die vindt ik echt vet GL, zeer mooi gedaan! BTW: Ik heb de GTA-Sheep zich ook nu Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 15 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 2 natuur signatures Beautiful Nature:Flowers:Deze signatures zijn gebruikt in de battle tussen mij en Ikkes, waar jullie nog steeds op kunnen stemmen. Reageren
Typhoon Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Allebij heel mooi GL, de tekst is leuk gedaan, alleen bij Flowers vindt ik het stukje naast General Lee niet zo heel mooi! Maar verder leuke goeie sigs! 1e:8,5 2e:8 Reageren
Thabit Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 1. Je hebt een verkeerd plaatje uitgekozen voor deze sig, hij is gewoon niet zo mooi. 2. Mooi! Alleen het stukje tekst 'Lee' staat net even verkeerd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.