San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 (bewerkt) Nieuwe signature Deze keer zou ik graag goede rates willen zien, niet van mooi, een 8/10 ofzo.Gewoon uitgebreider raten graag. Bewerkt: 24 maart 2006 door General Lee Reageren
Mpp Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Hij is wel mooi. Maar je had wel een andere render moeten gebruiken. Achtergrond is wel mooi. De text ook (vind ik ) . 7.7 voor jou. Reageren
Froodooo Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 De achtergrond vind ik eerlijk gezegd niet echt heel mooi. Volgens mij heb je er Sharpen aan toegevoegd, maar dat had je niet moeten doen, want zo ziet het er lelijk uit, en is het veels te druk. De kleuren vind ik aardig bij elkaar passen. Het had beter gekund, maar opzich is dat wel aardig gelukt. De render is mooi en duidelijk zichtbaar, dat ziet er goed uit, daar heb ik verder niks op aan te merken. Verder heb je nog een goede tekst met een goed lettertype, alleen vind ik het net even iets te hoog in de Sig staan, het had van mij iets lager gemogen. Over het algemeen vind ik hem redelijk voldoende. ___________________________________________________________ Cijfers Achtergrond: 4 Kleuren: 7 Render: 8 Effecten: 6 Tekst: 7.5 Originaliteit: 7 Algehele indruk: 6 ___________________________________________________________ Van mij krijg je een 6.5. Zonder die slechte achtergrond had het waarschijnlijk ergens in de 7 gelegen... Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 25 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Underworld signature: Willen jullie hem even raten? Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Underworld signature: Willen jullie hem even raten? Wow 10/10! Reageren
RonaldVC Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Mooi , vooral de achtergrond vind ik mooi. Heb je die brush nog ergens liggen? Het lettertype is mooi, alleen ik zou het formaat iets kleiner maken.. Maar dat is een klein detail.. Overall rate: 9/10. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 25 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Dat is geen brush, Ronald. Ik heb het met een soort van Filter gedaan. Ik kan de link naar de tut wel even geven als het mag, Deviantart tutorial Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 28 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Spiderman signature Reageren
.Sharingan Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Whoo, GL ik vind hem niet zo mooi. Je ziet Spiderman niet zoo goed ... je ziet hem wel .. maar toch weer niet zo goed.. Voor de rest Top 8/10 ! Reageren
Ferre Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Ik ga ook maar eens zo'n uitgebreide rate doen : Ik vind dat je misschien ook iets nieuws moet proberen. Ik zie vaak een 3 pixel border, en dezelfde soort sig. Ik zeg niet dat jouw sigs lelijk zijn, maar het is soms ook leuk om wat variatie te zien. Deze spiderman sig ziet er redelijk uit. Je achtergrond kleur is wat rachter, en je render wat feller rood. Misschien kun je de achtergrond ook wat feller maken door die lichte en felle kleuren van de render te gebruiken en dan Clouds. En misschien zijn wiite scnaline's ook wat mooier. Achtergrond: 6,5 Render: 7 Tekst: 6 Overige: 6 Eindcijfer: 6,3/10 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 29 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 New Anime signature Reageren
Mpp Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 mOOI gemaakt. Tekst mooi. Render moooi. En die gras brush staat er grappig bij . 9.9 Reageren
Achille Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Pfff, het is altijd dezelfde stijl altijd motionblur naar links, render, en tekst... Probeer anders ook eens die motion blur met dezelfde graden met de blur bv 45 naar -45 te doen. Dan is het gewoon een overlopende kleur en niet iets alleen de zelfde richting op... En probeer je render in te blenden enz enz en volg wat meer tuts... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.