San_Andreas_Nigga Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Ludacris signature Met dank aan de tutorial van Froodooo. Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Ik vindt die achtergrond heel leuk gedaan, hij past heel mooi bij de luda render! En die bruine kleuren zijn ook leuk.. verder niet veel op aan te merken! Mooie sig.. je heb toch nog wat aan Froodooo 8,5/10 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Hele mooie signature. Net zoals Typhoon Heel erg mooie achtergrond. Ook verder niks aan op te merken Komt die Froodooo Toch nog van pas he : General Lee, Typhoon.! 8.9/10 Mvg Tales Reageren
Ferre Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Bij zo'n render vind ik deze achtergrond niet mooi. Iets van Real-Life, bijvoorbeeld. Verder vind ik het ook niet mooi hoe je je renders heb geplaatst. Want hij staat nogl groot in je sig, en ik vidn het nu een beetje teveel ruimte in nemen. Je Outer Glow vind ik ook niet zo mooi, want ik vind het nu niet bij de rest passen. 5/10 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Dragonball Z signature Willen jullie misschien wat uitgebreider raten, zodat ik weet wat ik volgende keer allemaal beter kan doen. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Ziet er goed uit GL De achtergrond past goed bij de Render, maar had misschien ietsjes donkerder gemogen, aangezien het nu bijna één geheel lijkt ... Verder vind ik hem goed gelukt, maar misschien kun je eens wat andere "soort" Renders gebruiken? De Dragon Ball Z komt de laatste tijd namelijk erg veel voor .. Alleen aangezien dit niet met de Sig zelf te maken heeft, krijg je een 8/10 van me Reageren
Nielok Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 heel mooie achtergrond de render een beetje minder maar krijgt van mij tog een dikke 8.5/10 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 7 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Nieuwe Ludacris signature: Ja ik weet het, alweer een nieuwe Ludacris signature. Maar ja wat wil je als je verslaafd aan zijn muziek bent. Reageren
DaBeast Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Nice vooral leuke achtergrond. Aleen die tatoo kon ietsie beter . Ik geef um een 8.3/10 . Greetz Reageren
Nielok Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 heel mooie sig general lee die tatoo kon mss in een beter fontje maar ik vint hem zo mooi gnoeg. 8.5/10 Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) Ik kreeg van GL het verzoek dit topic te sluiten. Hij wil zijn signatures blijkbaar niet meer met jullie delen . Topic gesloten..... >>> Door .Levi.: Geopend i.v.m dit topic waarin wij hebben gesproken over het gratis weggeven van designs.<<< Bewerkt: 10 april 2006 door .Levi. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Hier start ik nu ook mijn Gratis ophaal sig lijn. Ik laat dan een sig zien en als je hem wilt hebben moet je het even zeggen en dan zet ik je naam er op. Dan post ik hem hier weer en is hij klaar voor gebruik. De eerste: Reageren
Nielok Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Hier start ik nu ook mijn Gratis ophaal sig lijn.Ik laat dan een sig zien en als je hem wilt hebben moet je het even zeggen en dan zet ik je naam er op. Dan post ik hem hier weer en is hij klaar voor gebruik. De eerste: maar mensen die het niet zeggen kunnen je sig gwn erafhalen en zelf een naam op zetten zou je niet "DON'T RIP" opzetten ofzo tenzij je iedereen vertrouwt natuurlijk Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Hier start ik nu ook mijn Gratis ophaal sig lijn. Ik laat dan een sig zien en als je hem wilt hebben moet je het even zeggen en dan zet ik je naam er op. Dan post ik hem hier weer en is hij klaar voor gebruik. De eerste: maar mensen die het niet zeggen kunnen je sig gwn erafhalen en zelf een naam op zetten zou je niet "DON'T RIP" opzetten ofzo tenzij je iedereen vertrouwt natuurlijk Dat kan, maar dit is de eerste die ik hier post, bij mijn volgende zal ik wel overal dont rip neerzetten. Reageren
Typhoon Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Ik moet nog een sig hebben, dus ik wil die wel hebben GL Ik vindt dit een van je besten ooit! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.