San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Typhoon, hier is je signature. Ik hoop dat je er blij mee bent. Bedankjes zijn welkom. Reageren
Typhoon Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Nog heel erg bedankt General Lee!!! Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Alweer een nieuwe signature gemaakt. Wil je hem hebben, zeg het dan en ik zet je naam erop. Signature: Reageren
Robin2130 Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Ja die ziet er wel flex uit GL Mag ik hem hebben? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Alsjeblieft Mr. X. Ik hoop dat je er blij mee bent. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Alsjeblieft Mr. X.Ik hoop dat je er blij mee bent. Dankje GL. Eeeuh wat wil je ervoor terug? ik ga hem gelijk hosten, zodat ik makkelijk kan switchen tussen signatures Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Alsjeblieft Mr. X. Ik hoop dat je er blij mee bent. Dankje GL. Eeeuh wat wil je ervoor terug? ik ga hem gelijk hosten, zodat ik makkelijk kan switchen tussen signatures Ik hoef er niks voor terug. Hij is geheel gratis. Nogmaals, veel plezier ermee. Reageren
Mpp Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Alweer een nieuwe signature gemaakt.Wil je hem hebben, zeg het dan en ik zet je naam erop. Signature: Mooi GL. Ik hoev hem niet hoor. Ik maar het wel zelf als ik weer p.s. heb . De kleuren zijn mooi. En de achtergrond ook. Maar bij de Mr.X vind ik de text niet zo mooi. Maar bij xulke sigs is het wel moeilijk om een font te kiezen (vind ik ) vAN MIJ KRIJG JE EEN 9,5 (edit : mn caps stond aan) Bewerkt: 11 april 2006 door Mpp Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Ik heb weer een nieuwe gemaakt. Me naam staat er wel op, maar die kan ik er af halen. Als je hem wilt hebben, zeg het maar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.