Giorgo Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) Dit heb ik zojuist gemaakt een soort steegje in de nacht. Ik vind het wel redelijk goed gelukt. Edit: er zit een witte stroke rond maar die zie je niet, als je het selecteert wel. Bewerkt: 22 februari 2006 door Giorgo Reageren
Thabit Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Het steegje is heel mooi, heeft hele goed kleuren. Maar de sterren zien er een beetje nep uit, ik heb ook zo'n soort brush, dat is meer voor anime sigs. 9/10. Reageren
Giorgo Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 (bewerkt) Inderdaad, dat zijn brushes die ik vaak gebruik voor Anime Sigs. Ik ga beter de Opacity verlagen. Maar ik heb er een Glow bovenop gegooid omdat dat mooi bij het lettertype paste. Verder nog Ratings of Comments ? Edit, Inderdaad Thabit in het steegje heb ik een soort ''gezellige'' sfeer aan toegevoegd. Bewerkt: 25 februari 2006 door Giorgo Reageren
X-Zero Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Ik vind hem Prachtig,oogt gezellig doet niet pijn aan me ogen.10/10 Reageren
Johan O. Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 ik vind hem ook fantastisch maar geen 10 waard alleen die sterren wat beter maken dan is het een 10 nu een: 9.6/10! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.