Robin2130 Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Ik ben een fan van DJ Tiesto en Tiesto brengt weer een nieuwe CD uit genaamd: In Search Of Sunrise 5. hieronder een stukje van tiesto.com We are proud to announce that Tiësto will bring you a brand new episode in the In Search of Sunrise mixcompilation series. Part 5 of this highly acclaimed series will be titled 'Los Angeles'.It is the city of angels where Tiësto is spending his days now getting some rest and working on new tracks with one of world's finest producers, Brian Transeau a.k.a. BT. He will also be mixing the new In Search of Sunrise in Los Angeles .... In Search Of Sunrise 5 –Los Angeles- will hit record stores April 25th 2006 worldwide. It will be packed in a special slipcase, printed with metallic foil. mja helaas moet ik nog wachten tot 25 april, zo lang wachten kopen jullie die CD ook of niet???? Reageren
Follow Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Niet, ik hou het op Halo Reageren
RonaldVC Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Hoewel ik een house fan ben, is Tiesto niet echt mijn smaak.. Ik tendeer meer naar de Clubhouse, en undergroundhouse.. Cd's van bijvoorbeeld Ricky Rivaro staan veelvuldig in mijn kast.. Ook de Bloomingdale muziek sluit volledig bij mijn smaak aan. Ik heb Tiesto live zien draaien op Beachbop in Bloemendaal en het viel me eigenlijk best wel tegen. Hij draaide tegen de Techno aan, en dat is te hard voor mij.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.