jeffrey_greuliker Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Jongens ik heb een vraag .. Ik heb laatst van internet een filmpje gedownload en daar zag ik een kart met nitro, en nou heb ik geprobeert om de kart na zo'n garage te gaan wa je auto's kan ombouwen .. ma dan geeft ie aan dat ik hem niet kan ombouwe Weten jullie misschien hoe dat moet als het kan ? En ik heb san andreas voor de Playstation 2 Alvast bedant Reageren
Ehsan Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Jongens ik heb een vraag ..Ik heb laatst van internet een filmpje gedownload en daar zag ik een kart met nitro, en nou heb ik geprobeert om de kart na zo'n garage te gaan wa je auto's kan ombouwen .. ma dan geeft ie aan dat ik hem niet kan ombouwe Weten jullie misschien hoe dat moet als het kan ? En ik heb san andreas voor de Playstation 2 Alvast bedant Je hebt Flag Editor nodig Om dat te maken. Ik zoek de Flageditor ook, ik had t ooit download maar nu is die weg met mijn Extra harddisk bij en friend. Als ik t terug krijgt, post ik wel naar je. of kun je alvast zoeken in Internet, ... t is mij niet gelukt.!! Met dat tool, kun je Nitro aan autos geven, Lowrider maken, en veel meer. Cheers Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Het kan ook zonder die speciale editor. Er is namelijk ook een cheat voor dat alle voertuigen nitro hebben. Behalve de fietsen en vliegtuigen. Alle auto's hebben nitro Left, Triangle, R1, L1, Up, Square, Triangle, Down, Circle, L2, L1, L1 Voor de PC heb ik dezelfde code wel gebruikt en daar deed hij het wel op. Zelfs op een hovercraft (Vortex) zat toen Nitro. Succes Reageren
killerfragger Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 neem flagedtor wel cheaten is niet altijd luek en de pc cheat en ps2 cheat zit er zelf in het vliegtuig nitro maar die doet geen snelhied. ziet er wrl luek een vlam uit de moter van een jet Reageren
KillerR Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Wat is een vlageditor al ik vragen mag? Reageren
SilverDust Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Misschien was het een filmpje uit MTA dar ligt ok nitro en zitten ook karts in.... Gtaboooy Reageren
killerfragger Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 dat is een programma om auto,s mee de tunnen Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 (bewerkt) er is een cheat dat alle auto`s nitro hebben kijk maar goed rond op de site`s(en ja deze is voor de ps2 ) >>> Door GTA-Sheep: Als je nu even zelf boven je had gekeken had je gezien dat er allang wordt verteld dat deze cheat bestaat. Dus: je post voegt niets meer toe. Graag hier even om denken.......<<< Bewerkt: 23 februari 2006 door GTA-Sheep Reageren
jeffrey_greuliker Geplaatst: 23 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Okee bedankt Ma nou heb ik nog een vraag In datzelfde filmpje zag ik dat CJ 2 geweren in de hand had .. Ma Ik heb het over de Playstation 2 hea .. Is daar een code voor ofzo waarmee dat moet kunnen ? Alweer vast bedankt Reageren
Follow Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Met welke wapen was dat? Want in SA zitten er zulke wapens. Aleen de Uzi, Tec en Pistols zijn zulke wapens. Op GTAgames is er een mod dat je van alle wapens 2 draagt, maar dat is alleen voor de PC volgensmij. Reageren
jeffrey_greuliker Geplaatst: 24 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Ow jammer .. Maar tog bedankt Reageren
Achille Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Probeer dit Hitman bij alle wapens Zorgt ervoor dat je wapen skill bij elk wapen 'Hitman' wordt Down, Square, X, Left, R1, R2, Left, Down, Down, L1, L1, L1 Dan krijg je bij Uzi, Sawnoff Shotgun, Pistol, en nog meer en je kan beter schieten en rechter Veel plezier Reageren
jeffrey_greuliker Geplaatst: 24 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Ik heb geprobeert ma Dan krijg je het wapen niet in allebei de handen Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Ik heb geprobeert ma Dan krijg je het wapen niet in allebei de handen Dit truckje werkt alleen als je wepon-skill helemaal vol hebt. Je moet dus heel veel schieten en oefenen. Als je dan je weapon skill helemaal vol heb op hitman-skill. Je kunt nu de wapens Pistool/Tec-9, Micro-MP5 en de Sawn-off Shotgun schieten met 2 wapens. Je hebt dus ook een aantal catogorieen met je skills. Poor Skill: Dit ben je in het begin. Je kan eigenlijk nog niets bijzonders met je wapens. Gangster Skill: Als je al wat ervarender bent met de wapens, en je hebt al veel poppetjes neergehaald en andere ravage aangericht, krijg je een Gangster Skill. Je kan nu het wapen veel makkelijker hanteren. Hitman Skill: Na veel ervaring met je wapen, krijg je uiteindelijk Hitman Skill. Je kan bij de lichtere wapens nu lopend schieten en ook reload het wapen veel sneller. En last but not least: Van sommige wapens heb je er 2 tegelijk vast! Reageren
jeffrey_greuliker Geplaatst: 24 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Okee bedankt Maar is er een code ofzo dat je die wapenskill helemaal vol krijgt ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.