W1ckeD Geplaatst: 14 september 2004 Rapport Geplaatst: 14 september 2004 hey het is altijd wel leuk neon onder je auto te hebben maar wat moet je doen!? Ik zal het hier uitleggen! Onderaan staat een rood laatje sla het op! Download hier Je opent het programma en opent met het programma het bestand: particle.txd Zoek naar Shade_car Klik rechter muis knop en klik op replace! Nu zoek je dat roode plaatje wat je hebt pgeslagen! Je zegt replace en klaar is kees! Sluit het porgramma en start Vice city! En wat zie je onder je auto ! Jep neon! :lol: Je moet dit bestandje wel ff om zetten in Bmp! Dit doe je door naar paint te gaan dit bestand te openen en dan gaan naar opslaan als,dan kiesj e bij bestand type JPG of PNG en dan opslaan onder de naam en loctie die jij wilt en dan kan je hem gebruiken! Vragen ?stel maar! Reageren
Eclipse Geplaatst: 14 september 2004 Rapport Geplaatst: 14 september 2004 bij welke wagens krijg je dat dan??? Reageren
W1ckeD Geplaatst: 14 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2004 bij welke wagens krijg je dat dan??? Allemaal! :lol: Je kan de kleuren ook veranderen naar groen blauw enzo! :o Reageren
Eclipse Geplaatst: 14 september 2004 Rapport Geplaatst: 14 september 2004 oke bedankt voor de tip ik zal een link van dit topic bij de tutorials zetten Reageren
gtaloser Geplaatst: 14 september 2004 Rapport Geplaatst: 14 september 2004 is vind het allen jammer dat het dan bij elke auto is want bij sommige staat het echt lelijk Reageren
W1ckeD Geplaatst: 14 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2004 is vind het allen jammer dat het dan bij elke auto is want bij sommige staat het echt lelijk Ja dat heb je dan he! Maarja bij sommige wel heel cool! Ik ga nog proberen met z modeller onder 1 auto te maken en ook extra lampen! maar dat komt nog in de toekomst mensen veel plezier met de neon! :lol: Reageren
gike Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 heyhet is altijd wel leuk neon onder je auto te hebben maar wat moet je doen!? Ik zal het hier uitleggen! Onderaan staat een rood laatje sla het op! Download hier Je opent het programma en opent met het programma het bestand: particle.txd Zoek naar Shade_car Klik rechter muis knop en klik op replace! Nu zoek je dat roode plaatje wat je hebt pgeslagen! Je zegt replace en klaar is kees! Sluit het porgramma en start Vice city! En wat zie je onder je auto ! Jep neon! :lol: Je moet dit bestandje wel ff om zetten in Bmp! Dit doe je door naar paint te gaan dit bestand te openen en dan gaan naar opslaan als,dan kiesj e bij bestand type JPG of PNG en dan opslaan onder de naam en loctie die jij wilt en dan kan je hem gebruiken! Vragen ?stel maar! ik heb een groot probleem met noen ik heb echt alles gebropeerd zelfs jou tip op gevolgt maar bij mij ik kan het welveranderen naar dat rood plaatje maar als ik dan terug op shad_car duw blijft het steeds zwart please help Reageren
Eclipse Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 op het plaatje drukken rechter muisknop > replase > klik je plaatje aan en druk op oke dat veranderd de rode kleur als het goed is Reageren
gike Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2004 op het plaatje drukkenrechter muisknop > replase > klik je plaatje aan en druk op oke dat veranderd de rode kleur als het goed is nee het helpt nog steeds niet please help Reageren
Tegh Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 Als ik na 'replace' dat rode neo plaatje upload(bmp.) zegt ie 'File acces denied'. Weet iemand wat eraan kan doen? Screen: Reageren
Eclipse Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 dat ben je het alleen lezen vergeten uit te zetten bij gta3.img en gta3.dir Reageren
Tegh Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 dat ben je het alleen lezen vergeten uit te zetten bij gta3.img en gta3.dir gta3? voor vc toch? en waar kom je die 2 tegen? Reageren
Eclipse Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 dit geld voor GTA3 en VC ik vind het ook raar dat die bestanden zo heten en je vind je in de models map Reageren
Tegh Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2004 (bewerkt) Ok bedankt hij doet het! Ik heb gelijk ook neo onder de moters gezet En heb je ook neo plaatjes van een andere kleur? Bewerkt: 10 oktober 2004 door Tegh Reageren
Eclipse Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2004 die plaatjes kan je zelf maken..met paint gaat het al Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.