Ben Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 ik kan die particle niet vinden <_< en hoe kan je andere mods erin zetten, waar? alvast bedankt Reageren
Ben Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 heb particle al gevonden maar ik heb nu het zelfde probleem. en dat alleen-lezen staat uit bij allebij de files :questionmark: en dat rood plaatje is ook bitmap en nog steeds doet ie het niet <_< Reageren
Eclipse Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 bij welke 2 files staat je alleen lezen uit??? Reageren
Ben Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 en kan ook geen auto's veranderen <_< waar moet ik die dan zetten??? Reageren
Eclipse Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 gta3.img en gta3.dir je moet nu ook bij particle.txd het alleen lezen uitzetten wat met GTA3.img en .dir heb je nu niks te maken. En niet dubbelposten maar gebruik de editknop Reageren
Ben Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 gta3.img en gta3.dir je moet nu ook bij particle.txd het alleen lezen uitzetten wat met GTA3.img en .dir heb je nu niks te maken. En niet dubbelposten maar gebruik de editknop huh, maar [alleen lezen] staat al uit :questionmark: en waar moet ik die auto's dan plaatsen? Reageren
Eclipse Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 auto's plaatsen moet je in gta3.img en heeft helemaal niks te maken met neon..vragen daarover dus in een ander topic dat er special voor gemaakt is Reageren
Na$! Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Geplaatst: 10 november 2004 gta3.img en gta3.dir je moet nu ook bij particle.txd het alleen lezen uitzetten wat met GTA3.img en .dir heb je nu niks te maken. En niet dubbelposten maar gebruik de editknop huh, maar [alleen lezen] staat al uit :questionmark: en waar moet ik die auto's dan plaatsen? neem gewoon map rockstar games en zet alleen lezen uit op mappen en submappen Reageren
Ben Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Geplaatst: 10 november 2004 gta3.img en gta3.dir je moet nu ook bij particle.txd het alleen lezen uitzetten wat met GTA3.img en .dir heb je nu niks te maken. En niet dubbelposten maar gebruik de editknop huh, maar [alleen lezen] staat al uit :questionmark: en waar moet ik die auto's dan plaatsen? neem gewoon map rockstar games en zet alleen lezen uit op mappen en submappen Het is al een maand opgelost maar toch bedankt Reageren
Tim14 Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Cool ik heb het nu ook! :lol: Aleen jammer dat je het slecht in het donker ziet Dan zou je eerder zeggen dat je het dan beter ziet, heeft er iemand ook plaatjes van andere kleurtjes? Mijn paint doet het niet goed dus ik kan ze ook niet bewerken Reageren
Ben Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 (bewerkt) Cool ik heb het nu ook! :lol: Aleen jammer dat je het slecht in het donker ziet Dan zou je eerder zeggen dat je het dan beter ziet, heeft er iemand ook plaatjes van andere kleurtjes? Mijn paint doet het niet goed dus ik kan ze ook niet bewerken voeg me maar toe met msn dan stuur ik je een mooie neon ***E-mails via PM**** Bewerkt: 26 november 2004 door Eclipse Reageren
Tim14 Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Cool ik heb het nu ook! :lol: Aleen jammer dat je het slecht in het donker ziet Dan zou je eerder zeggen dat je het dan beter ziet, heeft er iemand ook plaatjes van andere kleurtjes? Mijn paint doet het niet goed dus ik kan ze ook niet bewerken voeg me maar toe met msn dan stuur ik je een mooie neon Kan je ook in je berichtje plaatsen :rolleyes: Mijn MSN lijst is vol Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.