RonaldVC Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Ik zit met het volgende probleem. In mijn taakbalk heb ik het programma ''ULi Raid Manager'' op de achtergrond meedraaien, maar er is helemaal niets in dat programma ingesteld. Dit stond er al op toen ik de pc kreeg. Wat is dat voor een programma, en wat kan je ermee? Het probleem is, als ik de pc afsluit krijg ik soms de melding dat hij het programma niet kan afsluiten en krijg ik zo'n schermpje dat hij bezig met het programma afsluiten. Ik druk dan op meteen beeindigen, omdat ik daar niet op wil wachten.. Ik kan nergens vinden waar ik dat programma kan afsluiten ofzo, omdat het immers niets doet.. Kan ik het verwijderen ofzo, of gewoon afsluiten zodat hij niet meer op de achtergrond meedraait? Ik heb even screens gemaakt van alle tabbladen van het programma, zoals je ziet staat er niets ingesteld.... Reageren
Flitskikker Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 (bewerkt) Iemand heeft hier hetzelfde probleem. Misschien is het wat. Ik zoek nog even verder voor meer informatie. Volgens mij is het iets met je BIOS of je moederboard. Wat is zijn de merken ervan? Bewerkt: 23 februari 2006 door flitskikker Reageren
RonaldVC Geplaatst: 23 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 (bewerkt) Dat is inderdaad een beetje het zelfde probleem.. Ook ik krijg even een scherm van het programma te zien tijdens het opstarten, en gaat gelijk weer weg. Ik gebruik het programma niet dus wat mij betreft hoeft hij ook niet geladen te worden.. Hoe en waar kan ik er dan voor zorgen dat het programma niet meer gestart wordt tijdens het opstarten, ze zeggen in de Autostart. Weet je trouwens wat het nut is van dat programma? Trouwens mijn moederbord is van het merk: ASRock, type: 775Twins-HDTV.. EDIT: Ik heb het probleem al opgelost, ik het programma uitgeschakeld in de autostart.. Het is trouwens een tool om snel en makkelijk je harde schijf te backuppen, en is een tool die bij het moederbord hoort. Nu start hij de driver wel, maar de tool niet, omdat ik toch maar één harde schijf heb. Nu start en sluit de pc af zoals het hoort. Flitskikker, bedankt voor je hulp Bewerkt: 23 februari 2006 door RonaldVC Reageren
Flitskikker Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 (bewerkt) Graag gedaan Bewerkt: 23 februari 2006 door flitskikker Reageren
Matiscus Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Als je nog zo vragen hebt, stuur me gerust eem PM. Ik kan je bij zo iets altijd helpen. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 (bewerkt) Voor de mensen die het niet weten, zo kun je instellen wat je wilt automatisch bij het opstarten van de computer wilt opstarten. ./¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\ | 1. Ga naar Start -> Uitvoeren-------------------------------------------------------------------------------| | 2. Typ in msconfig.--------------------------------------------------.------------------------------------------| | 3. Ga naar het rechtste tabblad "Opstarten"------------------------------------------------------------| | 4. Vink aan wat je wilt laten opstarten. Vink uit wat je niet wilt laten opstarten.----------------| | 5. Klik op OK.------------------------------------------------.----.----------------------------------------------| |-----------------------------------.---------------------------------------------------------------------------------| | Minitut by Flitskikker ][ In association with RonaldVC ][ ©2006, Flitskikker ][ All rights reserved.[/font] ---- | .\________________________________________________________________________/ Groetjes van Flitskikker Bewerkt: 23 februari 2006 door flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.