Jump to content

over mijn gang

Recommended Posts

Geplaatst:

Je ziet geen gangs meer totdat je de missie hebt gedaan van Return To Los Santos: "Home Coming". Klik.

Je moet dus gewoon verder spelen in San Fiero, Dessert, en Las Venturas. Pas als je weer terug gaat naar je hood (Los Santos) mag je weer gangs veroveren.

Ben je wel al in Las Venturas geweest en heb je al deze missies al gedaan? Dan komt Ballas en de rest van de gang niet meer terug, eenmaal alles overgenomen dan is dat ook overgenomen en komen ze niet meer terug. Kortom je heb geen last meer van hun.

Geplaatst:
maar ik het spel al uitgespeeld

Zoals ik het in mijn post heb gezet. Zie hieronder

Ben je wel al in Las Venturas geweest en heb je al deze missies al gedaan? Dan komt Ballas en de rest van de gang niet meer terug, eenmaal alles overgenomen dan is dat ook overgenomen en komen ze niet meer terug. Kortom je heb geen last meer van hun.

Het is dus niet meer mogelijk om de andere gangs nog een keer te zien, je hebt nu alles groen op je kaart, en dan is het niet meer mogelijk om nog gangs van hen rond te zien lopen.

Ik zelf heb ook expres op het spel wat gang plekken open gelaten, want mij leek het niet leuk om geen één keer een drive-by te kunnen doen of je geen één keer onveilig te voelen. Beetje gangs afschieten moet erbij horen.

Geplaatst:

maar ik het spel al uitgespeeld

Ik zelf heb ook expres op het spel wat gang plekken open gelaten, want mij leek het niet leuk om geen één keer een drive-by te kunnen doen of je geen één keer onveilig te voelen. Beetje gangs afschieten moet erbij horen.

Ga eens met een auto vol "homies" naar El Corona of Unity Station, want ondanks dat Cesar en CJ zeer goede vrienden van elkaar zijn, zijn hun gangs (GSF en Varrio Los Aztecas) dat niet, je homies zullen dan ook op de Varrio's schieten en omgekeerd. Bovendien zullen ze ook op alle andere gangs in San Fierro schieten, alleen is dat bij de Triads niet zo'n slim idee, aangezien je dan met AK-47's bekogeld word en binnen de kortste keren "Wasted" bent.

Ikzelf heb ook 100% gang territory en ben blij dat ik van de "Our hood is under attack" melding af ben.

Bovendien bestaat er nog de territory glitch, waarmee heel SA in Balla en Vagos gebied wordt omgetoverd (Het bekendste territory-glitch voorbeeld is Bayside Marina. In totaal kun je hiermee 178 territories controleren.

Geplaatst:

ik had die glitch is gedaan ik had een heel stuk in san fierro en countryside maar ik kwam er nooit vagos of ballas tegen niemand dus ik kon ook niets veroveren en er kwam ook niet meer your terrdinges was under attack maar in los santos had ik al 100% IK HAD NEW GAME MOETEN BEGINNEN dus pas er maar mee op :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...