Flitskikker Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 (bewerkt) Ik heb iets leuks ontdekt: demo.acapela-group.com Kies de taal en de spreker, typ wat in en druk op Say it. Je krijgt nu te horen wat je hebt ingetypt. Hier een Nederlandse sample Hier een Engelse sample Ik heb het gebruikt voor GTA2. In plaats van "wasted" hoor je nu "dood". Helaas door een computercrash ben ik het kwijtgeraakt. Ik doe het nog wel eens een keer. Bewerkt: 23 februari 2006 door flitskikker Reageren
Wesley Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Hehehe , leuk hoor.. Goed gevonden! Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Klik gewoon in je configuratiescherm op spraak dan heb je het zelfde alleen dan met ''Microsoft Sam" en in het Engels. Reageren
Froop Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Ik vind het opzich wel grappig. Jij hebt het op de een of andere manier opgeslagen, hoe doe je dat? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 (bewerkt) Haha, moet je die Nederlandse stem eens iets in het engels laten zeggen, hilarisch!!! Andersom is ook lachen... Bijvoorbeeld: This is a tryout. Zegt ze: tis is a trieout!! EDIT:Type dit is in bij de Nederlandse stem: I just wanted to let you know that i don't speak english Man ik kom niet meer bij Bewerkt: 23 februari 2006 door RonaldVC Reageren
Ferre Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Haha, je moet het in het Noors Schaap laten zeggen Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Klik gewoon in je configuratiescherm op spraak dan heb je het zelfde alleen dan met ''Microsoft Sam" en in het Engels. Daar moet je dit invullen: duthers duthers duuther dufters bleg! belg rare gasten Reageren
kees1991 Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 hoe sla je die geluiden op dan?? t is echt dike fun Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.