roeiertje Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 weet iemand waar je on-line cases kan kopen uit plexiglas. ik zoek al het het internet af voor zo'n case. greetz roeiertje Reageren
RonaldVC Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Wat dacht u van de zoekmachine Google, type in computer cases, en je krijgt weetniethoeveel sites daarover.... Remember, Google is your friend. Reageren
Matiscus Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Ik heb zo een Case maar niet volledig Plexiglas het is lelijk. Maar tik even op google 'Super Flower' die hebben zo Cases ontworpen. Reageren
X-TX Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Remember, Google is your friend. Daar ben ik niet zo zeker van. Wat ik gister over Google heb gelezen, wordt je niet echt blij van. Bij Gmail regestreren ze alle inhoud van je e-mailtjes, met Google Toolbar regestreren ze alle websites die je bezoekt. En verkopen later alle informatie door aan bedrijven. Stond in HCC boekje. - Reageren
Robin2130 Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 ja dat had ik ook gelezen, ik gebruik altijd Gmail maar ik denk dat Google dat wel gaat veranderen, want hiermee gaat Google veel gelazer krijgen. Reageren
X-TX Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Ik ga dan wel offtopic maar ik weet gewoon antwoord niet. Ik ga zo iets zelf binnenkort doen, haal ik al mijn hardware eruit en koop paar platen, maak gaten en plak dat glas erop. Misschien iets voor jou? Lijkt mij wel leuk, ik heb hem altijd open de kap staat ergens in de gang, als ik rommel hoor of iets deugt niet hoef ik niet eerst hele ding eraf te halen voordat ik erbij kan. Reageren
roeiertje Geplaatst: 23 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Ik ga dan wel offtopic maar ik weet gewoon antwoord niet. Ik ga zo iets zelf binnenkort doen, haal ik al mijn hardware eruit en koop paar platen, maak gaten en plak dat glas erop. Misschien iets voor jou? Lijkt mij wel leuk, ik heb hem altijd open de kap staat ergens in de gang, als ik rommel hoor of iets deugt niet hoef ik niet eerst hele ding eraf te halen voordat ik erbij kan. dat zou ik wel kunnen doen maar... k'heb daar het materiaal niet voor en m'n pa kan me zeker ook niet helpen. maar ik heb toch liever die kant en klare kasten greetz roeiertje Reageren
W1ckeD Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Ik heb voor je gezocht op de bekende Internet-shops maar vond niks. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Remember, Google is your friend. Daar ben ik niet zo zeker van. Wat ik gister over Google heb gelezen, wordt je niet echt blij van. Bij Gmail regestreren ze alle inhoud van je e-mailtjes, met Google Toolbar regestreren ze alle websites die je bezoekt. En verkopen later alle informatie door aan bedrijven. Stond in HCC boekje. - Nog even één offtopic post.Wat kan jou het nou schelen dat ze kunnen zien welke site je bezoekt? Bij Gmail kan ik me dat voorstellen, daarom heb ik een mailadres bij mijn provider. Maar wat mij betreft mogen ze alle sites die ik op zoek en bezoek registreren.. Denk je dat er realtime iemand met je meekijkt ofzo? Het is de wet van de grote getallen, er wordt gewoon een lijst opgemaakt van welke sites het meest bezoekt zijn in welke regio.. Niks persoonlijks Reageren
X-TX Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Nog even één offtopic post.Wat kan jou het nou schelen dat ze kunnen zien welke site je bezoekt? Bij Gmail kan ik me dat voorstellen, daarom heb ik een mailadres bij mijn provider. Maar wat mij betreft mogen ze alle sites die ik op zoek en bezoek registreren.. Denk je dat er realtime iemand met je meekijkt ofzo? Het is de wet van de grote getallen, er wordt gewoon een lijst opgemaakt van welke sites het meest bezoekt zijn in welke regio.. Niks persoonlijks Door te regestreren welke sites je bezoekt, regestreren ze ook je IP adressen, proxy's etc en alles wat maar tussen de pc en de server gaat als je een site bezoekt. Het is meer waard dan je denkt. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 yup en zo kunnen mensen zomaar je prive gegevens ophalen en das nou juist niet de bedoeling Reageren
X-TX Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Nu zie ik het. De signature van Mr. X is goed voorbeeld daarvan. Alleen daar staat niet alles op wat ze te pakken kunnen krijgen. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Nu zie ik het. De signature van Mr. X is goed voorbeeld daarvan. Alleen daar staat niet alles op wat ze te pakken kunnen krijgen.Ik vind zulke signatures een vorm van Spyware , Maar daar klopt geen reet van.. Elke dag zie in dat soort sig's een ander IP staan.... Reageren
Matiscus Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Het is gewoon wat met Phoroshop nagemaakt. Ik zelf vind dit ook erg tegensteken, maar goed nu terug *Ontopic* Reageren
X-TX Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Nu zie ik het. De signature van Mr. X is goed voorbeeld daarvan. Alleen daar staat niet alles op wat ze te pakken kunnen krijgen.Ik vind zulke signatures een vorm van Spyware , Maar daar klopt geen reet van.. Elke dag zie in dat soort sig's een ander IP staan.... Proxy bedoel je. IP kan niet veranderen, of je moet je provider bellen. Een proxy kan wel veranderen en kun je zelf ook veranderen. Maar ik ga er verder niet op in want met proxy's kun je hele leuke dingen doen. Die hier helaas niet mogen. - Heb je al een kast gevonden? Je post niks meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.