Cesar-Vialpando Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 En het leukste aan de missie Circle airstrip is dat erna de missie Circle airstrip and land komt. Zelf vond ik de moeilijkste missie Destroy targets, en die vond ik nog vrij makkelijk. Even een tip voor Barrel Roll, als je (op de PS2 en Xbox) de linker analog stick naar links beweegt gelijktijdig R2 (voor PS2) of R (voor Xbox) indrukt gaat ie een stuk makkelijker. Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 DeLip Geplaatst: 23 Feb 2006, 17:50:25 Geplaatst #5 Thnx! Ben die vliegschool toch maar aan het doen (vervelend om aan iemand te vragen), maar het is geen pretje. Hoop dat ik hierna niet veel meer hoef te vliegen, vind 't scheuren met auto's en motoren veel leuker nou je moet tog nog heel wat missies doen met de vliegvoertuigen en nu ik je so hoor praten denk ik dat je helemaal moeite heb met eeen missie ergens aan het einde dat je met een hydra moet vliegen en een paar boten neer moet knallen en dat is in de bergen en het is best irri om je hydra de hele tijd om te keren maar blijf gwn goed oefenen dan lukt het je wel en met de code die je kan vinden bij gtagames.nl staat er allemaal spwan van kuchtvoertuigen daar kan je mee oefenen als je de vliegtuigsgool heb gedaan maar tog nog moeilijk vind;) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.