Dago58x Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 (bewerkt) Ik kan iets niet geven aan een vriendin. Ik pak een bloem van san fierro Ik ga naar katie toe.. Die bloem staat op mn hand en dan ga ik naarr de huis.. Maar CJ geeft die bloem niet.. Wat moet ik eigenlijk nu doen... Bewerkt: 23 februari 2006 door Dago58x Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 (bewerkt) Je moet op de ps2 op l1 drukken en op de pc Tab het kan ook dat je een bug hebt kijk wel wanneer er staat dat je het kan geven want het kan ook dat je niet in de goede positie staat. Bewerkt: 23 februari 2006 door gta-liefhebber Reageren
Ferre Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 En als je op Tab of Enter drukt? Dan moet het wel gaan Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Meestal als je er goed voor staat komt er in linksboven in het beeld een bericht waarop iets staat als 'druk l1 om je vriendin een cadeau te geven'. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Als je 'goed' gedanst hebt, komt dat meestal vanzelf. Je kunt dan een dildo, vibo, wandelstok of bloemen geven. Ook kun je daarna kussen, maar doe dit pas als je relatie al erg goed is. Reageren
Talietje Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 soms wil ze geen cadeautje omdat je het verpest hebt bv.: dingen dat ze niet graag heeft : hard rijden (het kan zijn dat u vriendin dat wel graag heeft , maar ik gaf maar een voorbeeld) (bij mij was dat toch al is gebeurt!) Reageren
Dago58x Geplaatst: 23 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 oke ik snap het allemaal bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.