Jump to content

goedkope laptop

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben opzoek naar een goede kleine laptop die max. 1200 euro kost en waar je gta sa GOED op kunt draien dus op aanbevoole spec. kan iemand me een link geven van zoon laptop ( het mag ook een appel laptop zijn dan zet ik er wel windows op ;) )

alvast bedankt :cya:

Geplaatst:
ik ben opzoek naar een goede kleine laptop die max. 1200 euro kost en waar je gta sa GOED op kunt draien dus op aanbevoole spec. kan iemand me een link geven van zoon laptop ( het mag ook een appel laptop zijn dan zet ik er wel windows op ;) )

alvast bedankt :cya:

ik zou eens kijken op de site vand dell.daar zijn er meestal goedkope laptops.

off topic : 1.dell is slecht

2.het is beter een gewone pc te kopen(maar ja ieder z'n keus)

greetz roeiertje

Geplaatst:

Officieel is een laptop natuurlijk voor zakelijk gebruik. Een vriend van mij heeft een laptop waar hij ook SA op speelt, maar zulke laptops gaan echt in de cijfers lopen..

Als je een retesnelle laptop wil hebben, met een snelle CPU en Grafische kaart, ben je tussen de 1700 en 1900 Euro kwijt. (en dan ben ik nog voorzichtig). Daarvoor koop je twee gewone systemen met alles erop en eraan..

Een laptop is onhandig met bijvoorbeeld upgrades, onderdelen zijn duur en vaak niet zelf te vervangen. Voordeel is dat je mobiel bent..

Ik zou voor een gewone pc gaan, vele malen goedkoper, makkelijke upgrade mogelijkheden en onderdelen zijn een stuk goedkoper...

Maar goed, het is jouw keuze....

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...