Jump to content

nieuwe nintendo ds

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Nintendo brengt een tweede versie van deNintendo DS uit. De kleinere en lichtere Nintendo DS Lite.

--------------------------------------------------------------------------------

Het betreft een gestroomlijnde versie van de DS die een stuk kleiner is. De omvang is iets minder dan 2/3e van de toch al niet kleine DS en het nieuwe apparaatje weegt 20 procent minder. De maten zijn 133,0 x 73,9 x 21,5 mm, oftewel Dus anderhalve centimeter minder lang, een centimeter minder diep en zo'n 7 milimeter minder hoog.

Evenals zijn grote broer beschikt de DS over twee beeldschermpjes. De D-pad en andere bedieningsknoppen doen hebben meer overeenkomsten met de Game Boy Micro dan met de DS. Door de witte kleur en strakke vormgeving doet het spelconsole een beetje aan de iPod denken

ik ga hem kopen ik heb al een psp en wil ook deze hebben

--------------------------------------------------------------------------------------------

hier nog twee dingen die er voor uitgaankomen :

-een tv tuner ( kan je overal tv kijken bv : in auto :schater:

- een internetbrowser ( zoals psp )

hier screens :

-lite

-kleuren

-nog een met game half in

-voorkant

-tv tuner

-internet browser

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

:cya::cya::cya::cya: ps : wat vinden julie van de nintendo ds lite ? :cya::cya::cya:

Bewerkt: door hydra-hunter-cheata
Geplaatst:

Het is eigenlijk gewoon een kleinere versie van de DS zoals de GameBoy Micro een kleinere versie is van de GBA (hier wel met verfijndere graphics). Ik vind dat hij er nu wel stijlvoller uit ziet (de zwarte versie).

Maar ik zou het toch bij de PSP houden. De DS kan voor even leuk zijn maar het gameaanbod is niet echt treffend. Het aanbod NU van de PSP is dat ook niet, maar hij is dan ook nog niet lang uit.

Geplaatst:

Ziet er übergeil uit. Echt een aanrader voor de mensen die toch al van plan waren een Nintendo Dual Screen te kopen.

• 2 weken later...

mooi design, het scherm is ook veel lichter (het beeldkwaliteit) ,je kan naar het schijnt zo het verschil zien tussen een regular DS en een DS-lite.

de grootste voordelen van de DS blijven nog altijd de WFC en het touch screen

Bewerkt: door Nielok
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Ik vind het een beetje overdreven, ik denk dat ze PSP willen nadoen, maar dat lukt hen toch nooit.

Verder wel heel mooi design.

Maar ik heb er verder geen intresse in. :{

Geplaatst:

het is weer typisch Nintendo,, een console elke keer uitmelken ,, er zijn nu ook al 3 gba op de markt ,,

Geplaatst:
Ik vind het een beetje overdreven, ik denk dat ze PSP willen nadoen, maar dat lukt hen toch nooit.

Ja de sony psp is 10 keer beter dan de nintendo ds of de nintendo ds lite.

Je hebt er denk ook hele stomme spellen voor net zoals op de ds.

Op de sony psp heb je GTA LCS.

Ze willen de psp nadoen ja.

Dat zie ik zo.

Maar dat lukt nintendo nooit.

Met die schattige mario spelletjes en dat slechte beeld van de nintendo,s

De sony psp blijft altijd een mooier beeld hebben.

want het merk daarvan is sony.

Eerlijk gezegt vind ik de nintendo ds lite LELIJK[/font]

Geef mij maar de sony psp. :Y

• 2 weken later...

logisch dat nintendo ook met internetbrowser komt

naaperij

edit; ik vind die internet browser wel erg FAKE

Bewerkt: door advancegta

Beetje lomp dat hier Nintendo als ''naaper'' wordt afgeschildert.

De GameBoy Advance (=Handheld) was toch echt eerder dan de PSP (=Ook een handheld), dus zou Sony het daar niet van af hebben gekeken? Zo kunnen we wel even door blijven gaan met domme speculaties dat Nintendo Sony zou nadoen of andersom.

----------

Gerucht:

Het gerucht gaat dat Sony een nieuwe en verbeterde PSP ontwikkelt die de naam PSi (PlayStation interactive) zal krijgen. Met een 4,5" x 3" scherm met 16 miljoen kleuren biedt de PSi evenveel mogelijkheden als we al gewend waren. De PSi zal een UMD en Memory Stick duo bevatten. De PSi heeft dezelfde pixelresolutie als de PSP dus games hoeven niet geformateerd te worden.

Een nieuwe feature die de PSi zal bevatten is de touchscreen zoals we die al kennen bij de Nintendo DS. De touchscreen zal een virtueel toetsenbord bevatten waarop internet adressen ingevuld kunnen worden en waarmee andere handelingen verricht kunnen worden.

Nu is de PSP voorzien van een glanzend pantsertje maar de PSi zal een matte textuur krijgen voor extra grip.

Let wel, het gaat hier om een gerucht. Sony heeft nog niets bevestigd, dus daar moeten we eerst op wachten.

Bron: Gamer.nl

----------

Als dat waar zou zijn is het dus Sony die Nintendo na doet, en zeker niet andersom. Nintendo staat juist bekend om zijn innovatieviteit.

Nog wat recente verkoopcijfertjes uit Japan:

verkoopcijfers4ws.th.jpg

:cya:

Bewerkt: door Jowx
Geplaatst:

Je kan het uitmelkerij noemen, naaperij, of wat dan nog, maar het feit is dat in de afgelopen weken de Nintendo DS Lite 5 keer zo veel heeft verkocht als de PSP.

Matiscus wat je zegt is niet waar ze willen de psp niet namaken ze willen eigelijk de ds gewoon verbeteren :Y ,trouwens ik vind de niuewe ds lite veel beter als de psp dus ik ga hem zeker kopen :Y

Bewerkt: door Syfes

Facts

- Door gebruik van lichtere materialen is de DS Lite 218 gram in plaats van de 275 gram van het oude model.

- De helderheid van het beeldscherm is in te stellen in vier standen. De afmetingen zijn 133 milimeter breed, 73,9 milimeter lang en 21,5 milimeter hoog.

- De knoppen hebben wat weg van de knoppen die we ook op de Nunchuk-controller aantreffen.

Kwaliteitsverschil:

1141213218.jpg

(links, het heldere, is van de Nintendo Dual Screen Lite en rechts, het oude, is van de normale Nintendo Dual Screen)

Bewerkt: door LucasV
Geplaatst:
Als dat waar zou zijn is het dus Sony die Nintendo na doet, en zeker niet andersom. Nintendo staat juist bekend om zijn innovatieviteit.

Ik denk dat Sony gewoon de toegang tot internet wil vergemakkelijken. Met dat toetsenbordje zou het zeker al gemakkelijker zijn want dan kan je sneller 'typen' in plaats van toetsje per toetsje in te typen, zoals dat nu het geval is. Maar Nintendo is inderdaad de grondlegger van gameconsoles en handhelds.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...