DeLip Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Ik heb de heli aan de grond gekregen, hoezee! Het vliegen in GTASA is dus minder moeilijk dan gewoonlijk, maar die targets krijg ik maar niet kapot. Kan iemand 'm even voor me afmaken a.u.b.??? Bij voorbaat heel erg bedankt!!!GTASAsf1.b
Talietje Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 tis echt waar heel simpel! oefenen! dat is echt het enigste dat ik je kan zeggen! (het is beter dat je het zelf probeert! de missies worden moeilijker! dus.. dan kan je weer later niet verder!) snappie?!
Flying Dutchman Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 (bewerkt) Het is hier niet om tips te geven, het gaat om savegames doen. Dus als je post moet je hem ook doen. Nu doe ik het wel ff. Edit: klaar! Ik heb 'destroy targets' gedaan en zilver gehaald. GTASAsf4.b Bewerkt: 23 februari 2006 door Flying Dutchman
DeLip Geplaatst: 23 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 @ Flying Dutchman: Hartelijk dank! Toepasselijke alias trouwens @ tallex: niet verkeerd bedoeld, maar dat snap ik ook wel. Oefening baart kunst enzo. Je hebt waarschijnlijk mijn vorige post niet gezien, maar ik kan echt niet vliegen, of ben er tenminste superslecht in. Maakt niet uit in welk spel: ik ben een complete failure als 't op vliegen aankomt. Is vast niet genetisch, want m'n broer is er juist geniaal in Maar je hebt gelijk, ik zal verderop in 't spel ook nog wel tegen vliegdingen aanlopen die ik niet zelf kan doen, en zal dan ook zeker weer een beroep doen op de supervriendelijke medebezoekers van dit geweldige forum (en dit zeg ik in alle eerlijkheid!)
Recommended Posts