mike-gtafan Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 hoi , jongens en meisjes , ik ben hiet net nieuw het leek me leuk om op deze site te komen . ik heb elk deel van gta dus ik heb wel ervaring .
DenkaanHenk Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Welkom mike-gtafan. Leuk dat je er bent. Maar dit topic staat wel in het verkeerde forum. Toch ?
Dri3s Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Ik zou niet echt weten waar je dit topic zou kunnen zetten.. maar het is wel niet zo nuttig om hierover een topic te openen, als iedereen dit zou doen.. Maar leuk dat je er bent mike-gtafan!
Dago58x Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Welkom Op Het Forum Geniet ervan Als je iets niet begrijpt zeg het naar de administrator veel plezier
Ruurd31 Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 (bewerkt) Cool, super, geweldig dat je er bent!! We hebben een speciaal onzin fora, daar kun je je zelf voorstellen en andere leuke dingen die niet in San Andreas forum hoor bespreken. Hier (klik) kun je jezelf voorstellen. Voor vragen kun je me altijd een berichtje sturen! Ik wens je een hele fantastieze tijd Bewerkt: 23 februari 2006 door Ruurd31
Recommended Posts