sandrinho Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 kan iemand mij a.u.b. helpen als je een blade gaat tunen dan kun je in het bedrijfje van LS een convirtible roof ofzoiets erop zetten(volgens mij een schuifdak) ik heb zelf een play station 2 dus weet iemand of je dit dak ook werkelijk kunt gebruiken ofdat het slechts voor de sier is. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Zo'n dak is alleen voor de sier, je kunt er verder niks mee. Reageren
Draky^ Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 het is idd voor de sier , voorderest heb je er niks aan .. :o en soms is het nog LELIJK ook Draky^ Reageren
Bling Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Nadat je het dak erop heb gezet kun je het er ook nooit meer afhalen. Het kan nog lelijk overkomen ook, maar dat is gewoon een questie van smaak. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.