ZOrange Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2006 Heb dat nog maar 1x gedaan en ben toen uit de bocht gevlogen! wist niet dat je trager moest gaan in een bocht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2006 Remmen/Achteruit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobbertR Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2006 Mijn 1e ervaring was toen ik op het begin aan het rond touren en toen kwam ik bij het station en ik liep er naar toe. en sleurde de machinist eruit. en ging er vandoor. Alleen mocht niet verder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LucasV Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2006 Ik gleed ook uit de bocht toen ik 50 ofzo haalde. Nu heb ik inmiddels all freight missies gehaald omdat deze nodig waren voor een 100% stat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Argon Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2006 3 keer raden ik ontspoorde en de trijn lag overal (het was in los santos op het plate land en ik kan wel even te voet gaan lopen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2006 Mijn eerste ervaring was tijdens de missie: Wrong side of the track's, z'n heerlijke missie! Ik denk dat ik er niet meer bij hoef te zeggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
daniel boeykens Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2006 toen ik voor het eerst een trein had gevonden ging ik daarmee rijden ik ging maar door en door tot ik opeens tegen een ontzichtbare muur op reed. En ik kreeg ook opeens politie achter me aan ik was nog niet zo ver in het spel dus kon daar niet verder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 Hehe dat was wel apart, ik was dat niet gewend van GTA. in GTA III kon je wel met de metro, maar dan alleen mee reizen en niet zelf besturen. Het is wel leuk om te doen, ook die train missions heb ik allemaal gedaan maarja die is ook niet zo moeilijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 ik zoek nog steeds een station Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Draky^ Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 Mijn eerste ervaring was dat ik met een auto er tegen aan knalde , dus instapte en op het snelste door de bocht ging en over de kop gin =] Draky^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Talietje Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 weet er iemand waar er ergens een trein staat? ((die stil staat) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GtaXandroGta Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 bij mij was dat ook maar neit door de bocht ik reed heel hard en toen onspoordie de trein bij die spoorbomen in los santos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 hoe verander je de camera Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk__l Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2006 mijn eerste ongeluk was met een trein: ik had net de op een na laatste missie van LS gehaald: (familie reunie ofzo). toen werd mijn hood aangevallen. ik rende naar mijn hood toe en toen werd ik gewoon doodgereden door een trein. echt te mooi, ik wist niet eens dat dat kon, hoewel het wel logisch is GTAFAN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2006 (bewerkt) hoe verander je de camera Met de 'V' geloof ik. Maar dat kon je ook zien bij opties. Bewerkt: 8 maart 2006 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.