Markolie Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Hoe kun je mensen in een trein laten stappen? bij mij stapt niemand in als ik bij station sta Reageren
peter99 Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Ik Vind Trein Rijden Echt leuk Vooral als je mensen op gaat halen en naar een ander station gaat brengen. Maar op een bocht vloog ik van rails af en gleed heel ver door. Dat was vet cool, voor het laatst ging mijn trein in stukken uitelkaar JAh Dat is inderdaad erg cool dan gaat die trein naar de zeeen ja zo : beste reisigers we slaan market station en north star rock over en gaan dan richting garver bridge in San Fiero ,daar wordt u vriendelijk verzocht een frisse duik te nemen Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Hoe kun je mensen in een trein laten stappen? bij mij stapt niemand in als ik bij station sta Je kunt géén mensen in een trein laten stappen. Meestal zitten er al een paar in. Je kunt ze er dus helaas ook niet uithalen. Verder kun je er in stappen en uistappen. Verder kun je natuurlijk er ook mee rijden en de >>Freight Missie<< doen, die bestaat uit 2 levels. Veel succes Markolie Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Ik wou inatappen maar mijn grote schrik ging ik er helemaal aan de oorkant inzitten. dus ik drukken op x entoen ging ik rijden en ik was dolblij. Reageren
gta3 Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 ik rijd meestal de hard en rij er af Reageren
henk__l Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 als ik in een trein rijd, ga ik meestal te hard. en zoals wel meer, vlieg ik dan uit de bocht. met alle gevolgen van dien. GTAFAN kan een trein trouwens in de fik staan? *screens s.v.p.* Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 (bewerkt) kan een trein trouwens in de fik staan? Nee, een trein is onverwoestbaar. Als je heir al je ammo op schiet zal de trein nog niet de lucht in gaan. Dit voertuig is onverwoest baar. Ik heb zonet het ook ff gecheckt en heb er 15 kogels van een rocketlaunger op geschoten en hij ging de lucht niet in. Dus onverwoestbaar Bewerkt: 11 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
Godfather_banned Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Mijn eerste ervaring met de trein was prachtig.Want ik ging de trein besturen, en ik ging heel hard. Maar op een bocht vloog ik van rails af en gleed heel ver door. Dat was vet cool, voor het laatst ging mijn trein in stukken uitelkaar Dat heb ik ook gedaan. Na een stukje rustig te hebben gereden ben ik daarna met een snelheid door Las venturas heen gegaan. Even buitende woestijn brak de trein door midden. Toen waren die treinstellen losgegaan. Tip: Als je treinstellen los zijn gegaan (goederen trein) en je staat boven op een berg, moet je het stel rustig duwen naar de rand. Dan als hij net valt spring je erop en het is net alsof je aan het snowboarden bent op een reusachtig snowboard maar in feiten is het gewoon naartuurlijk die trein Reageren
Caltson Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 't was leuk maar ik wist niet wat dat getril betekende,dus ontspoord na een tijdje Reageren
Kraay Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 *Denkt wat een onzinnig topic maar post toch maar ff* Treinen, hoe ik erachter ben gekomen dat je er in kon rijden weet ik niet percies. Denk gewoon op het Driehoekje gedrukt. Zelf vind ik er ook niet veel aan, alleen maar vooruit en achteruit. Met een optreksnelheid van nix...Ik rijd er daarom ook niet vaak in. Reageren
Dynamic Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Ik heb zelf niet zoveel ervaringen met treinen Ik ga altijd met volle vaart en spring eruit dan benk dood of ik beuk autos en onspoor..:S als je met een trein in het water komt kan je nieens verdrinken..:S das vaag.. Dynamic Reageren
T@rget Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Ik ging naar een trijn en reed kijhard weg en ik raakte een auto en die bleef de heletijd voor mn trein was wel lachuh Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 THALYS!! PARIS TO AMSTERDAM Reageren
the master gamer Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Ik vind het vooral erg relaxed als je je laat rijden door de trein want dan zie je dat landschap heel mooi. en je kan ook lekker snel skip station drukken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.