Ehsan Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 (bewerkt) Kijk of je het niet wist,,,,! dan had je deze gemist! ****FlagStudio_v2.rar Werk van deze tool: Nou, Flag Studio is iets voor alle GTA games, Om dingen toe te passen of vevangen of ... . bijv. Jij hebt een auto die dunne Banden heeft en het moet Dikker zijn. Flagstudio is de greedschap waarje mee Dat veranderd. Andere voorbeeld. Origineel Bij het spel is 1-2 fouten met MONSTER en BANDITO. Bij BANDITO heb je dat de rook uit de kant van de auto komt, terwijl dat de Uitlaat achter in de auto is!! Dus , een krusje bij Duble Exhaus, als niet helpt NoExhaus Hier heb je 2 fotos van ... . Cheers Bewerkt: 1 april 2006 door Ehsan Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Kijk of je het niet wist,,,,! dan had je deze gemist! Wat is het???? P.S mag nie iets zomar downloaden van men pa Alvast bedankt BlackCrusader Reageren
SamShine Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 @ Black Als je de naam bekijkt en een klein beetje nadenkt, zou je tot de conclusie komen dat dat een programmatje is om vlaggen te vervangen met zelfgemaakte vlaggen, in een van ALLE gta spellen dus ONTOPIC: Ik heb weinig aan dat programmatje omdat ik GTA op de PS2 heb. Wel leuk gevonden! Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 ONTOPIC:Ik heb weinig aan dat programmatje omdat ik GTA op de PS2 heb. Wel leuk gevonden! Ik heb em ook op de ps2 heb er dus ook niks aan.. jmmr Reageren
killerfragger Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 (bewerkt) vlaggen zijn toch die dingen die je ziet bij gebouwen toch? als fout is zeg dat dan even en vertell dan dat het is ps kan je hier ook vlaggen mee toevoegen zonder ze tevervangen???? Bewerkt: 24 februari 2006 door killerfragger Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 hoe open je een rar. bestand? want ik kan ze nooit openen Reageren
Nickonly Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Door een progamma te downloaden van af hier. dan kam je em openen, maar ik snap nogsteeds niet van welke vlaggen, van die vlaggen zoals rood- wit- blauw van nederland of wat? Reageren
killerfragger Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 snap ik nog steeds niet off die kan aan maken en vervang allee??? Reageren
Ehsan Geplaatst: 31 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 (bewerkt) Ik heb een uit leg bij het beging van topic gedaan. Bewerkt: 31 maart 2006 door Ehsan Reageren
Goliat Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Ik weet niet preceis wat vlaggen zijn, maar het heeft met modding te maken. Als je goed het eerste bericht leest dan zie dat je de eigenschappen van b.v. een voertuig kan veranderen. En het heeft dus in geen honderd jaar met vlaggen te maken zoals de vlag van Nederland. Ehsan het lijkt me een handig programma, ik download hem zo en dan zal ik even kijken wat ik er van vind. In ieder geval goed werk. Reageren
killerfragger Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 zeer handig maar je kan niet toevoegen heb ik ontdekt wel jammer Reageren
Ehsan Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 zeer handig maar je kan niet toevoegen heb ik ontdekt wel jammer Wat bedoel je preccis TOEVOEGEN? je kan bijv. Nitro's Bij ieder auto instellen en zovoort. ... . Reageren
twaka Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Ik snap het niet helemaal, "copy the handling data from the setup".. Waar zie jij handling data?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.