~Lance Vance Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Wat betekent OG en wat is het?? Reageren
.Levi. Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 OG = Original Gangster In de hoods (gangsta buurten) word dat meestal gebruikt. Volgens mij bedoelen ze het gewoon meer als een complimentje, dat je gewoon een gangster bent, maar dat een echte en geen watje zeg maar. Het is meer iets wat homies (vrienden) tegen elkaar zeggen. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 24 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Ja maar in GTA San Andreas The Introduction zegt zo'n Ballas gozertje "should we really take out one of their OG's" ofzoiets Reageren
.Levi. Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Daar bedoelen ze dus mee, één van hun gangsters uitschakelen. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 24 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Oke thanx Reageren
Cesar-Vialpando Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Ja maar in GTA San Andreas The Introduction zegt zo'n Ballas gozertje "should we really take out one of their OG's"ofzoiets Het plan is om Sweet uit te schakelen, CJ's moeder was niet bepaald de bedoeling. Reageren
quinton Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 nou volgens met een O.G. meer een bendeleider bedoeld, en van grove street zijn dat dus sweet, big smoke en ryder. Reageren
Dago58x Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Ik vind die wat ballas had gedaan echt dom hun kennen de huis van sweet niet en schieten op johnson house Zo werd De moeder Van De Johnson's Dood ik wil ook eff iets vragen Hoe is Brian(Broertje van Sweet,Kendl,CJ) Dood Gegaan Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Wat betekent OG en wat is het?? Orange Grove volgens mij Ik vind die wat ballas had gedaan echt domhun kennen de huis van sweet niet en schieten op johnson house Zo werd De moeder Van De Johnson's Dood ik wil ook eff iets vragen Hoe is Brian(Broertje van Sweet,Kendl,CJ) Dood Gegaan Het zlefde Brian en Cj's moeder waren in het huis Reageren
Bling Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Nee, Brian was al 5 jaar eerder vermoord (In een gang oorlog tussen de Orange Grove en de Ballas). Dit was tevens ook de reden waarom CJ naar Liberty City was gevlucht. Reageren
Dago58x Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 (bewerkt) Wat betekent OG en wat is het?? HEb je niet boven gezien Het is Original Gangster Bewerkt: 25 februari 2006 door Dago58x Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 (bewerkt) Og betekent volgens mij een van de leiders geen orginele gangster. Bewerkt: 25 februari 2006 door gta-liefhebber Reageren
Dago58x Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Jah Dat zijden ze ik zelf weet ook niet wat OG betekent Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.