Mpp Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 hoe vinden jullie deze ?? raten met tips pleaz Reageren
.Levi. Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Erg mooie logo, helemaal zelf gedaan of tut? Ik zal alleen die grijs/zwarte draden eraf halen, want dat vind ik er toch echt lelijk bij staan. Die logo is zo smooth en dan zulke draden erover maakt het er niet mooier op. Ik zal de tekst ook anders doen als ik jou was. Probeer eens gewoon je tekst in het wit neer te zetten, en zet hem dan op softlight. En het liefst de tekst in een boogje omhoog (omgekeerde regenboog) zodat het een beetje met dat rondje in het midden mee gaat. Wat mij ook mooi lijkt is de tekst een beetje met bevel & emboss naar binnen doen, zodat het lijkt alsof de tekst erin gegraveerd is. Verder vind ik de achtergrond van de logo erg bijpassend. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Ik vind het een mooi logo. Alleen de tekst en de draden vind ik niet zo mooi. Een 9/10. Reageren
Dizcid Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 mooi logo alleen die wire's en de lettertype vind ik helemaal niks. ik zou die wire's weg doen en een andere lettertype nemen. 8/10 Reageren
Achille Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Pff, ik vind die wires lelijk en je tekst is ook niet mooi, sharp of smooth moet je maar ff kijken wat je doet. En alles staat scheef als je goed kijkt .. Een 6 blijf oefenen. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 7,5/10 Beetje leeg? Reageren
Mpp Geplaatst: 24 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 mooi logo alleen die wire's en de lettertype vind ik helemaal niks.ik zou die wire's weg doen en een andere lettertype nemen. 8/10 dat is ook de bedoeling dat het een beetje scheef staat Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Ik vind die wires juist wel mooi, alleen de text is lelijk, verder is hij wel vet gemaakt! 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.