Jump to content

hunter

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi julie kennen allemaal de heli hunter ik was opgemakt door de politie in los santos met een mooien auto dus ik ging hem hallen en toen zach ik 2 hunters in die parkeer garage staan is dit normaal of heb iedereen dit wel eens gehad

:sst:

Geplaatst:

Dit is vrij normaal. Als je in de garage van San Fierro zal kijken, zullen daar ook helicopters en andere auto's staan. Als je bent opgepakt en je zat eerst in een auto, dan zal je die daar ook terug vinden. Verder staat er altijd wel een politie auto!

Geplaatst:
Dit is vrij normaal. Als je in de garage van San Fierro zal kijken, zullen daar ook helicopters en andere auto's staan. Als je bent opgepakt en je zat eerst in een auto, dan zal je die daar ook terug vinden. Verder staat er altijd wel een politie auto!

Nooit gemerkt die Hunter...maar ik was met een getunde slamvan aant rijden reed een popo over 2 sterren

was busted ik ging naar die garage en men auto stond er niej :?

Geplaatst:
hoi julie kennen allemaal de heli hunter ik was opgemakt door de politie in los santos met een mooien auto dus ik ging hem hallen en toen zach ik 2 hunters in die parkeer garage staan is dit normaal of heb iedereen dit wel eens gehad

:sst:

Kan je aub wat duidelijker praten :{:bier:

Als je dyslexie hebt geeft het niet hoor, maar zet het dan in je sig. ;)

Eey By the way, er stonden wel een keer een paar Hydra's :?

Die stonden de hele tijd te trillen alsof ze klem zaten, en toen explodeerden ze. :bonk:

Echt waar! :engel:

Greetz,

GTA Vice VIP

Geplaatst:

Er spawnen random voertuigen dus niet wat Ruurd zei er is meestal maar een 1 op de 10 kans dat je eigen auto waarin je bent opgepakt daar staat meestal staat er een random voertuig.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Het kan ook een bug zijn. Die Hunters bijvoorbeeld; how the hell hebben ze die erin gekregen en how the hell krijg je ze er weer uit?

Net als in Fort Carson, daar staat ook een vliegtuig op een oprit. Als je daar in gaat, ontploft ie ook, net zoiets als GTA Vice VIP net poste.

Geplaatst:

eyz,

mischien komt hij daar te staan als je er mee gecrasht bent?

want ik was een keer gecrasht met mijn Rustler (vliegtuig).. en toen ik bij die garage in SF kwam stond daar een Rustler.. kan toeval zijn hoor,..

maar ik zie wel meerdere auto's enz. daar staan waar ik veel in rijd, :?

onder andere de Alpha, Bullet en Super GT..

kan mischien toeval zijn hoor ik weet het niet,.. maar het viel mij zo op.

grtz, Cesar SA

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...