masterkey Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 (bewerkt) Hallo ik heb net zo juist dankzij de film tut van bradleyh dit eiland gemaakt voor een mod. Maar mijn vraag is ik zie altijd die eilanden bij mods dat er in het midden wegen zijn maar hoe krijg ik dat binnen in mijn eiland wegen in en grond want ik heb al veel geprobeerd wegen kan ik wel maken daar niet van maar als ik dat in het midden wil had ik een plane gemaakt en daar 20 segs zoals bradleyh zij maar dat sluit dan niet aan of is niet even breed. Dus hoe krijg ik in het midden een goed wegen net hoe ik dat moet doen Dankje alvast Bewerkt: 24 februari 2006 door masterkey Reageren
kees1991 Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 ik denk dat je eerst de wegen er in moet doen en daar tussen de planes moet propen. waar staat die tut van hem dan??? Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Dat weet ik ook niet Dat wou ik eignelijk ook weten! Reageren
masterkey Geplaatst: 24 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Die staat op zijn site Reageren
Blastov Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Wegen kun je gewoon maken door middel van BOX en Plane Stoepranden: BOX, lengte: naar keuze - breedte: 3 - hoogte: 0,2 Weg: Plane, lengte: naar keuze - breedte: 10, z-coord: 0,5 Reageren
Jorge_F Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 (bewerkt) ik denk dat je eerst de wegen er in moet doen en daar tussen de planes moet propen. waar staat die tut van hem dan??? Dat heb je heel goed gedacht Kees . Zo doe ik het altijd, ik maak eerst een wegennet en daartussen maak ik de planes, het gras dus. Bradley gebruikt een van de zovele methodes om een eiland te maken, ik gebruik dus een andere . Bewerkt: 24 februari 2006 door Jorge_F Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.