i-am-very-cool Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 heey als ik mijn eigen server opstart en dan bij mta, quick connect, typ ik mijn eigen ip in maar als ik dan op connect druk staat er connection timed out kunnen jullie me helpen?? Reageren
W3sl3y Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Dit heb ik soms bij bijv de gtag server. Als ik het daarna gewoon nog een keer probeer dan is het verholpen. Ik denk dat je dan gewoon iets fout doet met je server opzetten. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Het kan ook aan de server liggen Reageren
RobbertR Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Staan je poorten open? (Dat heeft Dizzee ook ) Reageren
Dizzee Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Staan je poorten open?(Dat heeft Dizzee ook ) Haha, nee Ik weet nog altijd niet hoe ik mijn poorten open, maar ik kan nog altijd wel mijn eigen server joinen. Dus daar ligt het niet aan. Reageren
Azer Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Grote kans dat je poorten in je router/firewall etc. niet openstaan. Probeer is te connecten met je server door 127.0.0.1 of localhost als IP te gebruiken... Reageren
i-am-very-cool Geplaatst: 24 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 thnx hij doet het hier kan een slotje op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.