dmg Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Hallo iedereen, ben nieuw hier en heb gelijk al een vraag :$.Heeft iemand een map waar ik de locatie's ken vinden waar auto's staan.Alvast bedankt! Reageren
Dizzee Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Hier is een kaartje van alle geparkeerde auto's die te vinden zijn. Je moet gewoon met je muis over het bolletje gaan en dan kan je zien welke auto daar staat. http://nl.wikigta.org/index.php/LCS_map_geparkeerde_autos Reageren
dmg Geplaatst: 24 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 bedankt dit zocht ik Reageren
dmg Geplaatst: 24 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Zoek nu alleen nog de Hearse en de hellenbachGT weet iemand waar die zijn want ken ze op die kaart niet vinden Reageren
Dizzee Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Ja ik zie net ook dat niet alle namen kloppen op die kaart, ik zorg dat dat vlug opgelost wordt. Maar hier een eigen gemaakt kaartje met de locaties van die auto's. Zie bijlage Deze auto's staan er wel niet altijd, je moet dan even weggaan naar een ander gebied en dan eens terugkomen. Ze zullen er wel een keer staan. Reageren
dmg Geplaatst: 24 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Ja bedankt nu heb ik ze eindelijk allemaal Reageren
delerious Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) ik vind die stomme manchez maar niet ... ik heb die grind ding al op niveau 10 uitgespeeld en ik heb hem unlocked ik heb er ook al screen shots vna gezien maar ik vind de brommer maar niet in het spel ... groeten Bewerkt: 19 maart 2006 door delerious Reageren
VforV Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 ik vind die stomme manchez maar niet ... ik heb die grind ding al op niveau 10 uitgespeeld en ik heb hem unlocked ik heb er ook al screen shots vna gezien maar ik vind de brommer maar niet in het spel ... groeten Hij staat nu gewoon op dezelfde plaats waar de Sanchez stond in 'Bumps & Grinds'. Reageren
delerious Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 ik vind die stomme manchez maar niet ... ik heb die grind ding al op niveau 10 uitgespeeld en ik heb hem unlocked ik heb er ook al screen shots vna gezien maar ik vind de brommer maar niet in het spel ... groeten Hij staat nu gewoon op dezelfde plaats waar de Sanchez stond in 'Bumps & Grinds'. thx ik heb het spel nu ook juist 100% completed (zonder speciale mods) Reageren
VforV Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) thx ik heb het spel nu ook juist 100% completed (zonder speciale mods) Waar had je die Manchez dan voor nodig? *Edit* @delerious hieronder: ah zo, hij rijdt ietsje sneller en ziet er wat opgefokter uit, verder is er niet zoveel speciaals aan. Bewerkt: 19 maart 2006 door VforV Reageren
delerious Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 thx ik heb het spel nu ook juist 100% completed (zonder speciale mods) Waar had je die Manchez dan voor nodig? wil er gewoon even op rijden niets speciaals ofzo Reageren
D-Unit Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Ik kan de PhobosGT & de DeimosSP niet vinden :x, waar staan die ? Reageren
mrwhoopy Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 ik kan niet bij hiddepacketje 6 zonder een flatbed maar waar staat die ergens of rijd die ergens Reageren
ASPHALT Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 (bewerkt) de flatbed staat hier: maar welke hiddenpack bedoel je?, misschien kunnen we je nog helpen Bewerkt: 12 juni 2006 door ASPHALT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.