mrwhoopy Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 die op die garage dak op eiland 1 Reageren
ASPHALT Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 bedoel je die bij je Save-house? zet hier gewoon een Ziekenwagen tegen aan dit is het makkelijkste voertuig voor op muurtjes te klimmen je kunt er zonder andere wagen op klimmen: hij is redelijk hoog Reageren
VforV Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 En als je het dak van het benzinestation bedoelde: gebruik dan ook een Ambulance. Je plaatst de Ambulance achteruit een deel op het hogere muurtje zodat je met de voorkant naar de crusher kijkt. Spring dan op de Ambulance en zo op het dak. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 En als je het dak van het benzinestation bedoelde: gebruik dan ook een Ambulance. Je plaatst de Ambulance achteruit een deel op het hogere muurtje zodat je met de voorkant naar de crusher kijkt. Spring dan op de Ambulance en zo op het dak. hier heeft Dizzee me een keer goed me geholpen (als het deze was ): Mijn manier: Je plaatst een ambulance eerst op de manier zoals in de screenshot; Dan doe je zoals in het filmpje: Hopelijk lukt het je nu. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.