San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Als ik in Los Santos of Las Venturas ben, zie ik de hele tijd van die bewegende strepen door het beeld, en het irriteerd met echt. Kan je dit ook verhelpen ofzo? Alvast bedankt. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Je hebt hem op de ps2 he? Het lijkt me een probleem met de tv.. Of je aansluitingen, kijk die even na.. Wat voor tv heb je? Oud, nieuw.. Hoe heb je hem aangesloten? Met scart of met de tulpstekkers? Staan er grote boxen naast je tv? Reageren
Talietje Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 ofwel ligt het aan het spel. zou ook kunnen Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Het is een gloednieuwe televisie, en alle snoeren enzo zitten goed aangesloten. En het spel is ook nog prima in kwaliteit. Reageren
Talietje Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 hija... misschien lig het aan de ps2? (kapot ofzo.) probeer het anders is met een ander spel. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Je hebt vast nog wel een andere tv in huis staan, sluit de ps2 daar eens op aan en kijk of het probleem er dan nog is.. Dan weet je in ieder geval waar het probleem zich bevindt. Heb je het dan nog, kan je misschien ook eens proberen jouw spel bij een vriend ofzo te testen... Op die manier kom je er precies achter of het de tv is, het spel, of de playstation... Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Ik heb het al geprobeerd op onze andere televisies maar het blijft zo. Reageren
RobertSA Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Dan ligt het aan de cd. je hebt van die speciale doekjes,daarmee kan je hem poetsen. of onder de kraan maar de kraan heel zacht zetten anders is hij echt kapot. Of ff in je ps2 blazen waar dat cd-tje in moet, daar kan ook stof in zitten. Reageren
DJ Vincento Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 het kan on mogelijk aan je cd/dvd liggen.ik zou je aanraden om de contacten van je aansluitingen es even schoon te maken.En anders is de videokaart van ps2 kapot of je TV is kaduk. Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 ofwel ligt het aan het spel. zou ook kunnen Als je bij mij op een moto zit en keihard rijd(dat het beeld beetje vaag word) slaat hij vast Iemand weet wat ik hier aan kan doen? Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 nou general lee: je hebt cleaning discs bij de hema is er een.... en die cleant je lens.. en druk alle kabels er heel goed in.. curtis... misschien is jou lens ook vuil en koop dus ook een cleaning disc ofzo nou general lee: je hebt cleaning discs bij de hema is er een.... en die cleant je lens.. en druk alle kabels er heel goed in.. curtis... misschien is jou lens ook vuil en koop dus ook een cleaning disc ofzo. general lee... het kan ook zijn dat je de hittegolven ziet die verdamping.. maar dat is het denk ik niet. Reageren
Scooter Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 ik heb zelf ook gta sa op ps2.. ik heb het zelf nog nooit gehad.. maar als je, je ps2 op de grond hebt staan kan er wat stof in de ps2 komen.. mischien zou je even moeten blazen bij de laser van je ps2.. mischien helpt het? het kan zijn dat er een stofje op zit? Reageren
Bling Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 ofwel ligt het aan het spel. zou ook kunnen Als je bij mij op een moto zit en keihard rijd(dat het beeld beetje vaag word) slaat hij vast Iemand weet wat ik hier aan kan doen? Ik denk dat je CD dan een beetje beschadigd of vies is. Of er is iets met je Playstation, want hoe harder je gaat, des te sneller moet je Playstation alles laden. Ik heb hier zelf ook last van gehad, en toen lag het aan mijn CD (Er zaten krassen op). Ik heb die CD toen laten poleisen. Hierna deed hij het weer perfect. Reageren
ikt Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Het is gewoon het warmte-zicht. Heb je ook in LS (soms) Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 (bewerkt) GL: volgens mij is de video-card van je ps2 kaduk Laat het nakijken( €20,- ofzo) en het kan ook aan de CD liggen Bewerkt: 3 maart 2006 door Curtis Jackson Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.