Jump to content

Raar beeld bij San Andreas PS2

Recommended Posts

Geplaatst:
GL: volgens mij is de video-card van je ps2 kaduk :?

Laat het nakijken( €20,- ofzo) en het kan ook aan de CD liggen :Y

Nou, ik denk niet dat ie stuk is, want de andere spellen die ik speel, laten we als voorbeeld Vice City nemen, spelen perfect af. Niet lang laden, maar gewoon goed spelen.

Geplaatst:

tjah,,

dan ligt het waarschijnlijl toch aan je cd...

ik denk dat je dan, (wat al eerder is gezegt), je cd met eeen patsa ofzo moet insmeren om hem helemaal goed schoon te maken...

ik heb zel nog nooit zo'n probleem met mijn ps2 gehad..

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Weten jullie wat goed spul waarmee je de CD goed kan schoon maken?

Want dat spul voor die krasjes was niet meer verkrijgbaar.

Alvast bedankt. :Y

Bewerkt: door General Lee
Geplaatst:
Weten jullie wat goed spul waarmee je de CD goed kan schoon maken?

Want dat spul voor die krasjes was niet meer verkrijgbaar.

Alvast bedankt. :Y

Gewoon een zachte doek nat maken met een beetje lauw water. Geen theedoek of handdoek maar zo'n sieradendoekje ofzo...

Je kan wel allemaal van die dure smeermiddeltjes kopen maar het effect is hetzelfde. Gebruik in ieder geval nooit poetsmiddel bedoeld voor een auto, die middeltjes zijn meestal chemisch en zijn alleen voor metaal bedoeld.

Trouwens, ik had een keer tijdens een feestje dat er een fles bier over een stapel dvd's viel. Ik heb ze gewoon in de afwasmachine gezet :D . Allemaal brandschoon. (Maar ik raad het je niet aan hoor, dat dat duidelijk is)

Geplaatst:

Tuurlijk helpt een stofdoek, deze is lekker zacht. Meestal gebruik ik zelf een zacht geel doekje, zo'n vaatdoekje. Deze ken je vast wel. Verder kun je je PS2 ook even uitblazen, dan haal je misschien wel viese stof van de lens.

Misschien moet je eens SA van een vriendje lenen. Als deze SA voor Ps2 ook een raar beeld geeft, dan zal het aan je PS2 liggen. Ik heb geen verstand van Ps2's, maar kun je SA er niet afhalen? Alles? Savegame's enzo ;)

Geplaatst:

Ja, dat kan wel maar dan moet ik jammer genoeg wel weer overnieuw beginnen. :-(

Maar ik probeer jullie tips wel even.

Geplaatst:
Ik heb geen verstand van Ps2's, maar kun je SA er niet afhalen? Alles? Savegame's enzo ;)

eyz,

ik denk niet dat het zin heeft...want die savegames staan op een memory card....

dan zou het aan de save liggen maar dat lijkt mij niet..

wat Ruurd al zei: mischien moet je het eens proberen met een andere gta sa cd....

ik heb het nog nooit gehad met mijn ps2...

als je ps2 op de grond staat kan er nog wel eens stof in je ps2 komen.. maar dan is het gewoon een kwestie van doorblazen wat al is gezegd...

ik weet het ook niet verder..

srry

grtz, Cesar SA

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...