Axel10 Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Hallo ik kan de missie N.O.E. maar steeds niet halen., heb genoeg van die rot vliegmissies, kan iemand anders hem voor me doen? alvast bedankt GTASAsf3.b
Cesar-Vialpando Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Vanaf Verdant Meadows naar het noorden vliegen en daarna naar Angel Pine langs de kust, daarna via dezelfde weg terug. Als je een goed vlieger bent is zelfs boven de radar vliegen (al wil de missie dat je eronder vliegt, omdat je volgens Toreno nog niet klaar bent voor het echte werk) goed te doen. Je moet weten hoe je hittenzoekende raketten kunt ontwijken (Vlak voor inslag optrekken, de raket gaat onder je door, en met een beetje geluk zal deze een vijandige Hydra gaan volgen.
Ruurd31 Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 (bewerkt) Vanaf Verdant Meadows naar het noorden vliegen en daarna naar Angel Pine langs de kust, daarna via dezelfde weg terug. Als je een goed vlieger bent is zelfs boven de radar vliegen (al wil de missie dat je eronder vliegt, omdat je volgens Toreno nog niet klaar bent voor het echte werk) goed te doen. Je moet weten hoe je hittenzoekende raketten kunt ontwijken (Vlak voor inslag optrekken, de raket gaat onder je door, en met een beetje geluk zal deze een vijandige Hydra gaan volgen. Hey CV, welkom op het forum . CV je bent een beste jongen en nieuw. Maar in dit speciale fora worden niet om tips gevraagd. Hier vragen mensen of andere personen de missie willen halen. Dit wordt gedaan door een ander. Dus liever zeggen, ja ik doe het of liever niett posten!! Axel10 (Ben @ vriend) ik doe hem wel, moet even naar huis fietsen en dan ga ik aan de slag!! Gehaald: NOE Ik heb geen cheats of mods gebruikt. Verder was de missie-beloning 15.000 Dollar. Verder heb ik nog een leuke pic gemaakt voor Screen of the week! Veel succes verder Bewerkt: 24 februari 2006 door Ruurd31
Axel10 Geplaatst: 24 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Vanaf Verdant Meadows naar het noorden vliegen en daarna naar Angel Pine langs de kust, daarna via dezelfde weg terug. Als je een goed vlieger bent is zelfs boven de radar vliegen (al wil de missie dat je eronder vliegt, omdat je volgens Toreno nog niet klaar bent voor het echte werk) goed te doen. Je moet weten hoe je hittenzoekende raketten kunt ontwijken (Vlak voor inslag optrekken, de raket gaat onder je door, en met een beetje geluk zal deze een vijandige Hydra gaan volgen. Hey CV, welkom op het forum . CV je bent een beste jongen en nieuw. Maar in dit speciale fora worden niet om tips gevraagd. Hier vragen mensen of andere personen de missie willen halen. Dit wordt gedaan door een ander. Dus liever zeggen, ja ik doe het of liever niett posten!! Axel10 (Ben @ vriend) ik doe hem wel, moet even naar huis fietsen en dan ga ik aan de slag!! Gehaald: NOE Ik heb geen cheats of mods gebruikt. Verder was de missie-beloning 15.000 Dollar. Verder heb ik nog een leuke pic gemaakt voor Screen of the week! Veel succes verder dankje, mag ik die screenie zien?
Ruurd31 Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Jup. Hier vind je hem. http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&showto...ndpost&p=347174 Big Smoke/ Levi / Dizzee ?
Recommended Posts