Jump to content

NRG- Challenge

Recommended Posts

Geplaatst:

hey, ik ben al een tijdje aan het proberen om de NRG- challenge in de haven van san fierro te halen, maar het wil maar niet lukken....die rode rondjes zitten veel te hoog in de lucht, wie heeft er hints en/of tips voor mij om hem te kunnen halen??

alvast bedankt _O_

Geplaatst:

Haal eerst alle corona,s op de grond als je voor de hoge gaat moet je een goede aanloop nemen een goed richten veel succes. :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Je hebt een soort halfpipe daar, als je nou steeds op en neer blijft gaan met vol gas spring je on een gegeven moment hoog genoeg om bij de ringen te komen!

Oefening baart kunst

EDIT: Dizzee was ietsjes eerder, maar zoals je ziet gebruikt de man in dat filmpje mijn ''methode'' :engel:

Bewerkt: door Big-Loser
Geplaatst:

Ik heb ook nog wat tips, ik hoop dat ik niet echt te laat ben.

---------

Als je op het blauwe bolletje staat, moet je proberen zo ver mogelijk achteruit in de halfpipe te gaan. Als je dan bijna voorover valt geef je vol gas naar voren. Leun dan een klein beetje voorover en dan zul je hem pakken.

Sta je ongeveer in het midden, probeer dan scheef op de rand te rijden. Door iets dat het schuin is, zal je er vanzelf opaf gaan.

Verder valt hier niet veel opuit te leggen, omdat het nogal moeilijk is.

nrgchall2bo.jpg

Geplaatst:

bedankt jongens :klap: het is me nu gelukt dankzij jullie ;) vooral dizzee en cesar vialpando bedankt voor jullie filmpjes, ik had der echt wat aan. _O__O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...