Mike Toreno Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 hey, ik ben al een tijdje aan het proberen om de NRG- challenge in de haven van san fierro te halen, maar het wil maar niet lukken....die rode rondjes zitten veel te hoog in de lucht, wie heeft er hints en/of tips voor mij om hem te kunnen halen?? alvast bedankt Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Haal eerst alle corona,s op de grond als je voor de hoge gaat moet je een goede aanloop nemen een goed richten veel succes. Reageren
Dizzee Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Misschien helpt dit filmpje je wel... http://plaka.vampline.com/cc/click.php?id=20 edit: door naar voor te leunen op je motor, ga je sneller en zal je dus ook hoger springen. Reageren
SamShine Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 (bewerkt) Je hebt een soort halfpipe daar, als je nou steeds op en neer blijft gaan met vol gas spring je on een gegeven moment hoog genoeg om bij de ringen te komen! Oefening baart kunst EDIT: Dizzee was ietsjes eerder, maar zoals je ziet gebruikt de man in dat filmpje mijn ''methode'' Bewerkt: 24 februari 2006 door Big-Loser Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Ik heb ook nog wat tips, ik hoop dat ik niet echt te laat ben. --------- Als je op het blauwe bolletje staat, moet je proberen zo ver mogelijk achteruit in de halfpipe te gaan. Als je dan bijna voorover valt geef je vol gas naar voren. Leun dan een klein beetje voorover en dan zul je hem pakken. Sta je ongeveer in het midden, probeer dan scheef op de rand te rijden. Door iets dat het schuin is, zal je er vanzelf opaf gaan. Verder valt hier niet veel opuit te leggen, omdat het nogal moeilijk is. Reageren
Mike Toreno Geplaatst: 24 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 bedankt jongens het is me nu gelukt dankzij jullie vooral dizzee en cesar vialpando bedankt voor jullie filmpjes, ik had der echt wat aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.