.Sharingan Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 (bewerkt) Eerste Signature die ik ooit gemaakt heb. Alleen de Tekst is minder. Update : Txt is beter denk ik ! Raten Plz . Bewerkt: 1 maart 2006 door .Tales. Reageren
Mpp Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 voor de eerste sig die je hebt gemaakt vind ik het wel een 9 waard lelijke text (maar dat hoort bij beginnelingen ) mooiie achtergrond uitgerekte rende maar dat hort er ook bij 9.0 Reageren
Eli R Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 lelijke text (maar dat hoort bij beginnelingen ) Hoezo hoort dat bij beginnelingen? Ik heb genoeg beginners gezien met goeie tekst. Op de sig.De achtergrond is wel mooi. De render ook wel, hij is alleen een beetje ingedrukt. Jammer dat je over de render heen hebt gebrushed(zo lijkt het iniedergeval.) En de tekst is ook niet zo heel erg mooi, toch heeft het wel een mooie uitstraling. 7/10 Reageren
Mpp Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 lelijke text (maar dat hoort bij beginnelingen ) Hoezo hoort dat bij beginnelingen? Ik heb genoeg beginners gezien met goeie tekst. Op de sig.De achtergrond is wel mooi. De render ook wel, hij is alleen een beetje ingedrukt. Jammer dat je over de render heen hebt gebrushed(zo lijkt het iniedergeval.) En de tekst is ook niet zo heel erg mooi, toch heeft het wel een mooie uitstraling. 7/10 Nou laat jou eerste sig maar zien dan Reageren
Eli R Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 lelijke text (maar dat hoort bij beginnelingen ) Hoezo hoort dat bij beginnelingen? Ik heb genoeg beginners gezien met goeie tekst. Op de sig.De achtergrond is wel mooi. De render ook wel, hij is alleen een beetje ingedrukt. Jammer dat je over de render heen hebt gebrushed(zo lijkt het iniedergeval.) En de tekst is ook niet zo heel erg mooi, toch heeft het wel een mooie uitstraling. 7/10 Nou laat jou eerste sig maar zien dan Eh, sorry? Ik geloof dat je me een beetje verkeerd hebt begrepen, ik zei sommigen, niet ik. Sorry voor het misverstand. Reageren
Mpp Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 ow srry maar in de tut van froodoo staat dat je over je render moet brushen ik vind het juist mooi staam maar doei groetjes van mpp Reageren
Robin2130 Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 check de mijne dan maar, deze is ook 1 van mijn 1e zelf gemaakte sigs Reageren
Jorge_F Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 ow srry maar in de tut van froodoo staat dat je over je render moet brushen ik vind het juist mooi staam maar doei groetjes van mpp Je hoeft niet alles volgens tutorials te doen, een beetje anders is ook wel weer leuk . De sig: jammer dat je de render hebt uitgerekt tales, maar voor de rest is het zeer goed gelukt. Zeker omdat het je eerste sig is. Mijn rating: 7.3 (geen hoog cijfer omdat het je eerste sig is, een sig blijft een sig ). Reageren
.Sharingan Geplaatst: 24 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 ik wil ook niet dat er hoge punten worden gegeven omdat dat mijn eerste sig is ! Thx iedereen ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.