Jump to content

Eerste Sig

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Eerste Signature die ik ooit gemaakt heb.

untitled1copy1xi.jpg

Alleen de Tekst is minder.

Update :

untitled2copy6uq1.jpg

Txt is beter denk ik !

Raten Plz . :*D

Bewerkt: door .Tales.
Geplaatst:

voor de eerste sig die je hebt gemaakt vind ik het wel een 9 waard

lelijke text (maar dat hoort bij beginnelingen ) mooiie achtergrond uitgerekte rende :puh:

maar dat hort er ook bij

9.0

Geplaatst:
lelijke text (maar dat hoort bij beginnelingen )

Hoezo hoort dat bij beginnelingen? Ik heb genoeg beginners gezien met goeie tekst.

Op de sig.De achtergrond is wel mooi. De render ook wel, hij is alleen een beetje ingedrukt. Jammer dat je over de render heen hebt gebrushed(zo lijkt het iniedergeval.) En de tekst is ook niet zo heel erg mooi, toch heeft het wel een mooie uitstraling.

7/10

Geplaatst:

Hoezo hoort dat bij beginnelingen? Ik heb genoeg beginners gezien met goeie tekst.

Op de sig.De achtergrond is wel mooi. De render ook wel, hij is alleen een beetje ingedrukt. Jammer dat je over de render heen hebt gebrushed(zo lijkt het iniedergeval.) En de tekst is ook niet zo heel erg mooi, toch heeft het wel een mooie uitstraling.

7/10

Nou laat jou eerste sig maar zien dan

Geplaatst:

7/10

Nou laat jou eerste sig maar zien dan

Eh, sorry? Ik geloof dat je me een beetje verkeerd hebt begrepen, ik zei sommigen, niet ik.

Sorry voor het misverstand.

Geplaatst:

ow srry

maar in de tut van froodoo staat dat je over je render moet brushen

ik vind het juist mooi staam

maar doei

groetjes van mpp

Geplaatst:
ow srry

maar in de tut van froodoo staat dat je over je render moet brushen

ik vind het juist mooi staam

maar doei

groetjes van mpp

Je hoeft niet alles volgens tutorials te doen, een beetje anders is ook wel weer leuk ;).

De sig: jammer dat je de render hebt uitgerekt tales, maar voor de rest is het zeer goed gelukt. Zeker omdat het je eerste sig is.

Mijn rating: 7.3 (geen hoog cijfer omdat het je eerste sig is, een sig blijft een sig ;)).

Geplaatst:

ik wil ook niet dat er hoge punten worden gegeven omdat dat mijn eerste sig is !

Thx iedereen ! :klap:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...