Vinewood Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 hallo luitje's weer is een bericht van mij. Ik zoek een video kaart Van rond de 128 | 256 mb Maar rond de € 60-110 Lieft van merk asus | atie | Gewoon goede, geen zeeman zooi Weten jullie ereen, post hier dan Bvd Vine ~ Reageren
Matiscus Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 (bewerkt) Heey, je gaat wel nog moeten uitmaken welk slot je Moederbord heeft. PCI E of AGP. Hier is een kaart die 256Mb heeft met een AGP Slot: AGP Asus Nvidia N6200TD 256MB Tv/DVI/2nd VGA AGP Prijs incl BTW €82.00 Hier is al een sterkere kaart met PCI E Slot. PCI E ASUS Extreme AX1300PRO/TD Prijs incl BTW €105.00 Prijzen computers.be (Belgie) Bewerkt: 24 februari 2006 door Matiscus Reageren
Gunslinger Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Een NVIDIA GeForce 6600 met 256 mb is voor 160 euro ook wel een mooie kaart als je niet al te veel geld uit wilt geven. De kaart zit weliswaar 50 euro boven je begroting, maar ik denk dat je er genoeg voor terugkrijgt. FEAR is (bijna) op hoogste kwaliteit te spelen (mits je 1 gb ram hebt). De kaart wordt door velen de beste "budgetkaart" genoemd die er op dit moment te krijgen is. Voor meer informatie kun je hier kijken. Voor een overzicht van alle NVIDIA-kaarten om te gamen, kijk je hier. Kies in het menu links de serie kaarten waar je uit wilt kiezen, ik raad je de 6 Series aan (vanwege een goede game-ervaring en een niet al te hoge prijs). Reageren
ShortY- Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 ATi Radeon 9600 Pro van Powercolor (die heb ik ook en hij owned) >>Klik<< Ik heb hem op een beurs nieuw gekocht voor 85 euri. Reageren
T@rget Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 ATi Radeon 9600 Pro van Powercolor (die heb ik ook en hij owned)>>Klik<< Ik heb hem op een beurs nieuw gekocht voor 85 euri. Hmm ik heb PCI Express en ik ga al bijna 2X zo snel... ikzelf heb ATI Radeon X800 GT PCI-Express version maar die heb ik overklocked (ik raad het af erg gevaarlijk als je ver overklocked) daarmee pomp ik Call Of Duty 2 en F.E.A.R. nog altijd op high er door en het gaat prima allemaal dus als je PCI-Express heb raad ik deze kaart aan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.