Jump to content

voetganger poll

aan welke [b]Voetgangers[/b] heb jij het meest een hekel?  

136 leden hebben gestemd

1. 1. kies een van de keuzes van de voetgangers die je het meest doodt

• baardaapen (in de country dorpjes)
      26
    • die "wannabe orange grove"
      19
    • die hippie`s
      10
    • die valet gasten die gewoon rondlope
      8
    • die hoertjes
      18
    • die kleine kale country gast (loopt zonder shirt)
      44

Recommended Posts

Geplaatst:

ik haat dit stomme ped

Ped2007-01-0417-52-06-25.jpg

ook weleens Panopticon killer genoemd dacht ik

maar ook haat ik dit ped als het "MOST WANTED PED"

Ped2007-01-0417-53-54-12.jpg

want hij is zo agressief >_<

• Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA_XP

4

• Curtis Jackson

2

• Jorair

2

• Godfather

2

Geplaatst:

Die drugsdealertjes haat ik, ze staan altijd zo met hun handen op hun lul en ze verkopen crack aan mijn gang :t

Geplaatst:

Haten? Ik haat helemaal niemand, zo'n zinloze bezigheid om iets of iemand te haten :bonk:

Welke voetgangers ik vervelend vind staat niet in de poll ... ik vind 't vervelend als er een voetganger overlijdt en geen geld achterlaat :puh: . Daarom vind ik de drugdealers ook van die fijne gasten :engel: .

Geplaatst:

Die kale Country vent. Ooit al een Multiplayer gedaan met die vent (PS2)? Als je die gast selecteert en je wilt gaan rennen gaat hij aan een snelheid van ... even denken, 5 cm per seconde.

Geplaatst:

Hmm, in principe allemaal, ze geven altijd zo'n troep op m'n voorruit.. lol.

Nee ehm.. eigenlijk wel allemaal, vooral als je dan met zo'n groote truck of wat dan ook voor groot log zwaar iets van 10 ton, en dan raak je een voetganger(of soms lantaarnpaal)en dan sta je ineens half stil, en dan ook nog als je net een auto hebt getuned, en je raakt 1 keer een voetganger, dan zit er soms gelijk een deuk in je bumper/motorkap of is je ruit kapot. Maar qua gedrag denk ik die boeren gasten en die eene met die kaale kop.. Ik heb wel gevote op wannabe Grove Streets, maar wat bedoel je daarmee? die gasten die je kan recruiteren als gangmember? Of heb je het over een soort ped die ik nog nooit gezien heb (in de 7 keer dat ik GTA uit heb gespeeld :schater:_O_^_^ )

Geplaatst: (bewerkt)

eens zien, de pimps die je kan terugvinden in grove street en omstreken, ze staan altijd met hun borst vooruit, en hebben een pistool vast en zo een net-t-shirt. en als je ze doodt laten ze heel veel geld vallen.schiet ik altijd dood voor het geld en eventuele wapen.

en die kaalkop, ik kwam hem ooit eens tegen in the-middle-of-nowhere en ik dacht dat ie de panoptician killer was. Boem, headshot. Ik krijg de kriebels van die gast.

maar ergens in die stad van barbara loopt ook zo iemand in het zwart, met een hoed , en een gestippelde sjaal, en die schiet ik altijd neer, omdat ik ergens heb gelezen dat die ook 'killers' zijn.en ook omdat ze me nogal veel beledigen. :puh:

Bewerkt: door Multi-gunner
Geplaatst:

Mijn nummer 1 grootste hekel aan is deze Heer:

gallery7manetjevangtasanp6.png

Als je pergongeluk met je auto tegen zijn wagen aan komt, gaan ze altijd je achterna om je auto te rammen, echt heel kinderachtig :duh: Ik zie zulke figuren ook vaak wagens jatten.

Op een 2de plaats heb ik die ''vent met een baard'' Daar heb je vaak als je tegen zijn auto aan komt dat hij met een zogenaamde ''schep'' je auto probeerd stuk te slaan, ook weer de juiste oplossing.. :{

Zo dat zin toch wel de twee waar ik de meeste hekel aan heb :engel:

Global.

Geplaatst:

nu je dat van die 'schop' aanhaalt, ik herinner me die fijne heer weer.telkens ik tegen zo een auto reed en hij of een golfer zaten er in,ze kwamen er altijd uit om hun ongenoegen uit te leven op mijn auto.geen leuk heerschap btw. :puh:

• 6 maanden later...
Geplaatst:
ik wip(sorry) altijd met ze en sla ze dan dood geld terug

Moeten jullie nietdoen hoorzz....wat puberaal weer zeg :klap:

Ik doe precies t zelfde.

Geplaatst:

Dat wijf met dat wit pak en witte zonnehoed.

Op het moment vind ik even geen afbeelding, als ik er 1 heb edit ik hem wel even...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...