Nickonly Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Hallo! Ik was net op internet op aan het zoeken "Rockstar", en kwam daardoor op de website van Rockstar north, waar staat dat ze de makers zijn van de gta serie. 'Nou oké' zou je zeggen, maar daarnaast staat van 'join the family' en dat ze mensen nodig hebben. Dat zou best wel eens temaken kunnen hebben met een nieuwe gta. Dus als je wil helpen aan de nieuwe gta, meld je dan aan! maar ze zoeken dus nog mensen om een nieuwe gta te maken(?). Dit "soort"mensen zoeken ze: -environments artists, wat volgens mij moddellen en texturen van gebouwen is. -vehicle artists, wat moddeller voor voertuigen is (dan zou 't nog best wel eens kuinnen kloppen dat er ongeveer 350 verschillende auto's komen als ze er nog wat mensen voor zoekken). -level disigners, wat het maken van 't landschap is. -Network progammer, war misschien betekent dat de nieuwe gta een (betere) multiplayer heeft. (gevonden op Rockstar North) Reageren
W3sl3y Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Dus als je wil helpen aan de nieuwe gta, meld je dan aan! Dit is gewoon een baan he dus dat gaat niet zomaar Dit bewijst dus dat ze nog helemaal niet ver zijn met de nieuwe GTA. Ik denk dat R* niet start met te weinig mensen. Of ze zijn wel gestart maar komen erachter dat met dit aantal mensen de release nog lang gaat duren. Reageren
gangster28 Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Lol ik zou best willen helpen alleen dan is het kinderaarbeid. Maarja los van dat ik denk niet dat ze mensen zoeken meer om bij de gta familie(reeks) te komen. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Ik ga me meteen aanmelden! Nee, maar eigenlijk is dit toch niet zo'n bijzonder nieuws? Kijk in de krant, daar zie je elke dag bij de advertenties baantjes staan Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Dus als je wil helpen aan de nieuwe gta, meld je dan aan! Dat gaat heus niet zomaar. Ten eerste is het gewoon een baan, dus niet even iets wat je voor de lol doet en ten tweede moet je dan gestudeerd hebben ofzo om te kunnen doen waar jij zegt dat ze naar opzoek zijn. Jammer hè? Reageren
SamShine Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Het is wel leuk, maar het enige wat we ermee kunnen is conclusies trekken! En hopen dat ze iets te veel bloot hebben gelegt in die advertentie! Reageren
nebu147 Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 bij het laatste, netword lui, dat hebben ze wel nodig ja. gta zou een stuk beter zijn als het online is. mta is wel leuk. maar waarom maakt rockstar zelf niet online gedoe Reageren
Samurai Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 bij het laatste, netword lui, dat hebben ze wel nodig ja. gta zou een stuk beter zijn als het online is. mta is wel leuk. maar waarom maakt rockstar zelf niet online gedoe Bij SA mta duurde het 3/4de of 1 jaar om een MTA te maken.Daar kan rockstar geen tijd aan verspillen. Reageren
unrealeddie Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 srr rockstar, ik werk alleen! alsof ik goed had kunnen helpen. maar rockstar krijgt denk ik snel goeie mensen die willen helpen, kijk maar hoeveel modders er zijn Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Om bij Rockstar te werken (of überhaupt een spel te kunnen maken) moet je wel meer kunnen dan een beetje modden. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 srr rockstar, ik werk alleen! alsof ik goed had kunnen helpen.maar rockstar krijgt denk ik snel goeie mensen die willen helpen, kijk maar hoeveel modders er zijn Ik denk dat ze niet doelen op modders maar op professionele game designers. Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 rcokstar neemt niet zomaar mensen aan, bij goeie games horen goeie progameurs dus kijken ze eerst naAr mensen met ervaring..(bijvoorbeeld iemand van ea of van een spicale school) Reageren
VforV Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Het lijkt me leuk om mee te mogen werken aan hun nieuwe GTA maar het is alleen weggelegd voor cracks en dat ben ik dus totààl niet, totààl niet zeg ik je. Reageren
Ice Cube Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 En als je daar werkt moet je ook niet denken dat daar alleen word gewerkt aan GTA er word ook aan andere games gewerkt Reageren
Argon Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Tuurlijk de mensen die ze aannemen moeten waarschijnlijk ASO (in belgië maar ik weet niet hoe het in nl noemt) gedaan hebben en een ICT diploma hebben enz. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.