LucasV Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 w00t, lijkt me fucktop strak om aan een GTA mee te werken. Alleen helaas ben ik minderjarig en woon ik niet in Engeland Reageren
JGuntherS Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 -level disigners, wat het maken van 't landschap is. Level designers zijn missie-ontwerpers, daar ga ik maar voor solliciteren . Reageren
Marius Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Level designers zijn missie-ontwerpers, daar ga ik maar voor solliciteren . Level designers, zijn de mensen die de omgevingen, gebouwen, wegen, etc. voor in de spelwereld maken. Diegenen die missies maken worden genoemd: mission designers. Reageren
Rullez Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 ik vind dat er een blanke deze kkeer in moet komen Reageren
crappyshitdude Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 allereerst: bovenstaande post if nogal veel Off Topic Tweede: dat bericht dat ze mensen zoeken staat daar al lang! San andreas was net 3 maanden uit, en toen stond het er ook al. Het is dus zeker geen teken dat ze nog niet ver zitten met de nieuwe GTA. Maar ik zou het wel vet vinden, maar dan moet je naar engeland verhuizen, anders mag je daar niet gaan werken... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.