chrisie-boy Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 hoi mensen ik wil graag weten of jullie ook bijzondere auto's hebben. ik heb zelf: een fireproof,bulletproof admiral een fireproof,bulletproof maverick en 2X fireproof,bulletproof vortex en 3X fireproof,bulletproof S.W.A.T. en 4X euros en 3X phoenix tof he en ik was nog wat vergeten 1X een bulletproof,fireproof feltzer ofzo 1X een bulletproof,fireptoof tampa Reageren
jeffrey_greuliker Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Hoe krijg je een auto bullet/fireproof ? Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Ik heb ook wel ergens een Euros en Phoenix staan. Oja, ik heb natuurlijk een hippiebus Reageren
PorZ19 Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 turismo fcr 900 getunude auto,s Reageren
jeffrey_greuliker Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 IK VROEG HOE JE EEN AUTO FIRE/BULLETPROOF KREEG !!! Reageren
onovase Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 IK VROEG HOE JE EEN AUTO FIRE/BULLETPROOF KREEG !!! In sommige missies komen bulletproof auto 's voor. Reageren
jeffrey_greuliker Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Ow okee .. Maar buiten de missies om dan ? Kun je hem dan ombouwen of is het egt alleen in die missies ? Reageren
Giorgo Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Neen, je moet hem echt tijdens de missie stelen. Goede voorbeelden hiervan zijn : • De Hippie Bus, schiet The Truth dood en jat zijn busje. Er komt op Mision Failed maar je hebt wel het busje. • Tijdens de missie End Of The Line kan je de truck stelen en dan mission Failed doen, dan heb je hem ook. Dus als je nog een unieke wagen tegenkomt tijdens een missie, steel de wagen en Fail de missie. Reageren
ViceSunshine Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 FP greenwood FP/EP/BP/DP tampa(!) FP/EP/BP/DP admiral(!) FP/EP/BP/DP maverick(!!!) ... Reageren
ZOrange Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Al men wagens zijn bullet proof! Zal zeggen hoe je het doet (voor de 1000X) -je neemt de wagen die je Bullet Proff wil maken -ga met die wagen naar de hanger in verdant meadows -stap uit de wagen en typ de code jcnruad in -laat de deuren van de hanger opengaan en rij er met een hoge snelheid in -spring uit de wagen -schiet nu op de wagen om te zien dat hij bulletproff is -laat de deuren toe gaan -typ terug de code jcnruad in. Voila Reageren
Markolie Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Al men wagens zijn bullet proof! Zal zeggen hoe je het doet (voor de 1000X) -je neemt de wagen die je Bullet Proff wil maken -ga met die wagen naar de hanger in verdant meadows -stap uit de wagen en typ de code jcnruad in -laat de deuren van de hanger opengaan en rij er met een hoge snelheid in -spring uit de wagen -schiet nu op de wagen om te zien dat hij bulletproff is -laat de deuren toe gaan -typ terug de code jcnruad in. Voila Ik snap er niks van en meschien moet je er ook de code van X-Box en PS2 bij doen en die wagen is dan al in hangar en dan moet je er met een andere wagen inrijden of wat? Reageren
robi Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 JA HET WERKT HEB NU BULLETPROOF TAXI Reageren
ASPHALT Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Bij de missie House Party Haal de missie nu zullen er auto´s blijven staan en deze zijn minstens Bullet Proof. Busje van de Truth?: In de missie Riot staan de Truth zijn busje en Cesar´s lowrider voor de garage rij een van deze eerst naar een garage toe en dan de andere en breng dan pas Sweet terug. ASPHALT Reageren
Donwell Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 IK VROEG HOE JE EEN AUTO FIRE/BULLETPROOF KREEG !!! In sommige missies komen bulletproof auto 's voor. Neem bijvoorbeeld de missie van OG Loc waarbij je 2 mensen meot verzuipen. Zorg dat je gezien wordt door die mannen. Ze stappen later uit. Dood ze. Missie voltooid. Neem nu een van die auto's. Die is sowiso schadevrij! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.