jeffrey_greuliker Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Ik hoor overal over lijken in de woestijn bij de legerbasis ,, Maar ik kan ze niet vinden Kan iemand met een kaartje ofzo latenzien wa die lijken liggen ? Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 (bewerkt) Ik hoor overal over lijken in de woestijn bij de legerbasis ,, Maar ik kan ze niet vinden Kan iemand met een kaartje ofzo latenzien wa die lijken liggen ? wrm dit topic totaal nutteloos.. Ga a.u.b naar het Easter egg topic Edit Als je beter kijkt staat er bij de lijken een boerenauto als je de auto ziet of heb gepakt ben je er Bewerkt: 24 februari 2006 door Black Reageren
jeffrey_greuliker Geplaatst: 24 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Inplaats dat je het even zegt Maarja .. Reageren
jeffrey_greuliker Geplaatst: 24 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Ik kan het egt niet vinden Heeft iemand misschien er een screen van ofzo ? Reageren
RobbertR Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Ze liggen bij de blauwe stip volgens mij http://img516.imageshack.us/img516/9816/saradarmap0mn.jpg Reageren
W3sl3y Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Ik hoor overal over lijken in de woestijn bij de legerbasis ,, Maar ik kan ze niet vinden Kan iemand met een kaartje ofzo latenzien wa die lijken liggen ? wrm dit topic totaal nutteloos.. Ga a.u.b naar het Easter egg topic Edit Als je beter kijkt staat er bij de lijken een boerenauto als je de auto ziet of heb gepakt ben je er Als je niet normaal kan posten post je maar lekker niet... Je kan de lijken vinden in een kuil waar een pickup voor staat. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 De lijkzakken liggen in een kuil tegen een rots aan in het rode gebied onder de weg. Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 (bewerkt) Ik kan het egt niet vinden Heeft iemand misschien er een screen van ofzo ? Jonge was een moeite maar ik doe het wel Edit radar map lijken Edit2 piet-herr was me voor De lijkzakken liggen in een kuil tegen een rots aan in het rode gebied onder de weg. naast de weg Bewerkt: 24 februari 2006 door Black Reageren
W3sl3y Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 En ik, en starkiller en Piet- Herr dus. Dus als jij het niet de moeite waard vind om iemand te helpen doe je het niet! Maar gaan dan niet lopen zeuren en iets lopen posten wat al een paar minuten voor je is gepost! Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 En ik, en starkiller en Piet- Herr dus.Dus als jij het niet de moeite waard vind om iemand te helpen doe je het niet! Maar gaan dan niet lopen zeuren en iets lopen posten wat al een paar minuten voor je is gepost! was de link vergeten te kopieeren! Maar genoeg gezeur dus..... Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 naast de weg Met onder bedoelde ik op de kaart gezien, niet dat het onder de grond ligt Hier is het trouwens precies, op m'n andere kaartje zat ik te ver naar rechts: Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Als laatste vraag(denk ik) vraag ik jullie: Geloven jullie in de Ice Cold Killa? Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Als laatste vraag(denk ik) vraag ik jullie:Geloven jullie in de Ice Cold Killa? Jaah, en in de paashaas LOL Neej, ik geloof er niet in zolang ik hem nog niet gevonden heb. Ik heb er wel eens naar gezocht, maar niet gevonden. Greetz, GTA Vice VIP Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 (bewerkt) Als laatste vraag(denk ik) vraag ik jullie: Geloven jullie in de Ice Cold Killa? Jaah, en in de paashaas LOL Neej, ik geloof er niet in zolang ik hem nog niet gevonden heb. Ik heb er wel eens naar gezocht, maar niet gevonden. Greetz, GTA Vice VIP Lachuh hoor grapjanus!!!!!! Sommig zeggen dat hij ook geluiden maakt maar......... daar geloof ik niet in! Spoedig Geloof BlackCrusader Bewerkt: 24 februari 2006 door Black Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 (bewerkt) Als laatste vraag(denk ik) vraag ik jullie: Geloven jullie in de Ice Cold Killa? Jaah, en in de paashaas LOL Neej, ik geloof er niet in zolang ik hem nog niet gevonden heb. Ik heb er wel eens naar gezocht, maar niet gevonden. Greetz, GTA Vice VIP Lachuh hoor grapjanus!!!!!! Sommig zeggen dat hij ook geluiden maakt maar......... daar geloof ik niet in! Spoedig Geloof BlackCrusader De paashaas maakt inderdaad geluiden Dat filmpje van de Ice Cold Killa (ook wel Panopticon Killer genoemd) moet je eens bekijken. Klik hier voor het filmpje Maar volgens mij is dat filmpje fake. Als het niet fake is moeten ze eens goed uitleggen waar je hem kan vinden. In het spel zijn ook geen .txd's gevonden van een vent met een hockeymask op, maar je weet nooit Greetz, GTA Vice VIP Bewerkt: 24 februari 2006 door GTA Vice VIP Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.