Jump to content

lijken in de woestijn


jeffrey_greuliker

Recommended Posts

Nog een vraagje he :engel:

In las venturas heb je in de woestijn zo'n groot bouwgat ofzo .. En in zo'n missie wat je daar kon doen moest ik met zo'n grote vrachtwagen ofzo lijken dumpen .. Maar op een kaartje heb ik gezien waar die moet staan zonder die missie (als je snapt wat ik bedoel) ma ik ben da gaan kijke ma ik zie die vrachtwagen niet ..

Weet iemand waar die wel staat ? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was er gekomen toen ik met een vriend multiplayer aan het spelen was stalen we een cargobob van de legerbasis ik sprong er ergens uit voor de lol en deed hij het ook maar ik overleefde het hij niet en hij kwam precies bij de lijken terecht lijk erbij :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Dat is een EE, in de buurt van de legerbasis liggen er 6 lijkzakken in een kuil, dit zou een EE zijn. Persoonlijk vind ik het meer op vuilniszakken lijken :clown:

P.S. Zie de post van Piet-Herr hierboven voor waar ze liggen, het kaartje van Gunslinger is fout. :clown:

Bewerkt: door Moonbeam
Link to comment
Delen op andere websites

Tsja dat kun je wel zeggen maar er is niets waaraan je werkelijk kunt zien dat er lijken in die zakken nzitten, een uitstekende hand bijvoorbeeld. Dus in theorie zou er bijvoorbeeld best vuilnis in kunnen zetten. Er is niet , meer bewijs dat er lijken in zitten dan dat er afval in zou zitten :Y het is me trouwens wel bekend dat er een bobcat bij het gat staat, 'bewijst' dat iets dan?

Mvg, Moonbeam

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...