Bling Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Tsja dat kun je wel zeggen maar er is niets waaraan je werkelijk kunt zien dat er lijken in die zakken nzitten, een uitstekende hand bijvoorbeeld. Dus in theorie zou er bijvoorbeeld best vuilnis in kunnen zetten. Er is niet , meer bewijs dat er lijken in zitten dan dat er afval in zou zitten het is me trouwens wel bekend dat er een bobcat bij het gat staat, 'bewijst' dat iets dan? Mvg, Moonbeam Ja, daar heb je wel gelijk in, maar het is wel de bedoeling van Rockstar geweest dat die zakken 'lijken' voorstellen. Iemand heeft deze met een Bobcat gedumpt. Bovendien zie je het ook wel aan de vorm van de zakken. Reageren
Flame^ Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Het zijn wel degelijk lijken. In het filmpje "The Introduction" van SA, zie je Toreno en Mike die "zakken" dumpen in dat gat. Normaal vuilnis wordt niet zomaar ergens gedumpt, dat lever je in bij de vuilnisdienst . Het wijst er iig allemaal op dat het iets bijzonders is, ik weet zelf bijna wel zeker dat dit lijken zijn. Ga alsljeblieft niet moeilijk doen, miljoenen mensen kennen dit al, en tot zover ik weet was iedereen het er wel over eens dat dit lijken waren, dus om daar nou over te gaan discusseren lijkt me een beetje onnodig. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 OK, ik weet ook wel dat het lijken moeten voorstellen, ik zeg 'zeur' alleen dat dat niet perse hoeft, de post waarin ik dat het eerst zij bedoelde ik het meer terloops. Overigens; In the introduction wordt volgens mij een zekere 'mickey' gedumpt zodat Ken Rosenburg zijn baan over kan nemen, je ziet dus ook maar 1 persoon die gedumpt wordt, in het gat liggen er 6 Nog niet al het 'mistery' is weg. Owja: afval kan je ook illegaal storten omdat je anders bijvoorbeeld de kraak moet laten komen en dat kost geld, reden genoeg om het ergens te dumpen Reageren
iman Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 dat zijn degelijk lijken in die zak. wel leuk hoe ze in de introduction die lijken begraven. dan maken ze eerst een gat en stoppen die lijken erin Reageren
nick11123 Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 ik weet het niet zeker maar volgens mij had ik een keer gelezen op gtagames.nl dat het verbrande lijken waren :$ Reageren
Moonbeam Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Tsja als het lijken zijn, zie je niet of ze verbrand zijn aangezien 'ze' in (vuilnis!)zakken zitten he. Reageren
Sunray Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 ze zijn gewoon dood gemaakt met geweren en gedumpt door zegezegd de ice cold killer maar of het echt zo is weet ik niet Reageren
Goliat Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Het is niet de killer, de killer bestaat waarschijnlijk niet eens. Het zijn gewoon die mensen die in dat filmpje zijn te zien, toreno en nog iemand zijn dat volgens mij. Reageren
Sunray Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 ja dat denk ik ook maar wie begon er hier op de forum over de ice cold killer ? Reageren
Bling Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 ja dat denk ik ook maar wie begon er hier op de forum over de ice cold killer ? Die naam heeft iemand gewoon verzonnen, aan de hand van de verrichte prestaties die de moordenaar gepresteerd heeft. Degene die ze 'vermoord' zou hebben moet wel heel gek zijn, aangezien hij zes mensen vermoord zou hebben, en die in een gat gedumpt heeft vlakbij de geheime legerbasis (Area 69). Reageren
Scooter Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 ja dat denk ik ook maar wie begon er hier op de forum over de ice cold killer ? Die naam heeft iemand gewoon verzonnen, aan de hand van de verrichte prestaties die de moordenaar gepresteerd heeft. Degene die ze 'vermoord' zou hebben moet wel heel gek zijn, aangezien hij zes mensen vermoord zou hebben, en die in een gat gedumpt heeft vlakbij de geheime legerbasis (Area 69). eyz, er is een missie genaamd: ''Ice Cold Killer''. mensen hebben het waarschijnlijk daarvan afgeleid, maar zo zijn er wel meer namen zoals; "Leather Face''. maar er is altijd nog geen duidelijk bewijs dat 1 van de 2 bestaat... als je even met via de zoekfunctie een naam intypt kom je er genoeg over te weten, of even via google. grtz, Cesar SA Reageren
Bling Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 ja dat denk ik ook maar wie begon er hier op de forum over de ice cold killer ? dat heeft iemand gewoon verzonnen die naam. waarschijnlijk omdat diegene die ze 'vermoord' zou hebben, gek moet zijn omdat hij 6 mensen vermoord zou hebben en die in een gat gedumpt vlakbij de geheime legerbasis (area 69) daarom heeft iemand de 'ice cold killer' als naam verzonnen daarvoor. eyz, er is een missie genaamd: ''Ice Cold Killer''. mensen hebben het waarschijnlijk daarvan afgeleid, maar zo zijn er wel meer namen zoals; "Leather Face''. maar er is altijd nog geen duidelijk bewijs dat 1 van de 2 bestaat... als je even met via de zoekfunctie een naam intypt kom je er genoeg over te weten, of even via google. grtz, Cesar SA Ja, dat weet ik wel. Ik heb San Andreas ook al heel lang (sinds PS2 release), en ik ken ondertussen alle Easter Eggs al wel hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.