Ferre Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 (bewerkt) Onderwerp: iPod shuffle Soort design: Avatar Size design: min. 100×100 en max. 150×150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk, hè? Edit: Ik heb de grootte veranderd. 100 is een beetje klein Bewerkt: 24 februari 2006 door Ferre
Giorgo Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 (bewerkt) Ik wil wel tegen je . Ik lever hem in zodra ik hem af heb. edit: Ik lever de mijne na jouw in. EDIT: Iemand anders zal moeten gaan, ik start zelf al een battle. Bewerkt: 25 februari 2006 door Giorgo
Ferre Geplaatst: 26 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Ik wil wel tegen je .Ik lever hem in zodra ik hem af heb. edit: Ik lever de mijne na jouw in. EDIT: Iemand anders zal moeten gaan, ik start zelf al een battle. Dat vind ik nogal lullig. Eerst zeg je dat je tegen mij gaat, en dan start je er zelf een en laat je deze zitten
Giorgo Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 (bewerkt) OMG... Vergaat nu de wereld ? Een Ipod ik heb er gewoon geen inspiratie voor. Accepteer dan mijn Battle als je zodanig wil battelen. Edit: Wat voor een Size is het ook ? En erg moeilijke voor iets te PS'en. . Bewerkt: 26 februari 2006 door Giorgo
Slimm Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Nee, dat gaat niet door. Deze battle is gewoon Ferre Vs Giorgo, we gaan niet opeens van Battle veranderen.
Giorgo Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 (bewerkt) Ok Slimm als jij het zegt doe ik het wel. Maar er cancelen zoveel mensen een Battle, een zojuist voorbeeld was mijn Battle tegen Synchro. Tha Mafia weigerde ook. Of de Battle van GL's Artwork er cancelde ook iemand maargoed dan. Ik begin eraan maar het is erg moeilijk dus wanneer hij af is weet ik niet. Ik zal mijne eerst inleveren maar ik wil niet dat je de mijne ziet dat je dan snel gaat veranderen. Want dat doen veel mensen. EDIT: Slimm kan je ook dan de Titel aanpassen ? . Bewerkt: 28 februari 2006 door Slimm
Ferre Geplaatst: 27 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Ik lever hem nu al in. Nu jij nog
Giorgo Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Eindelijk.... Ferre, I pod is een erg moeilijk onderwerp hoor. . Hij is af dus hetstemmen kan beginnen. Ferre, Good Luck. GIORGO Ik geef even wat Info : Ik heb een Ipod Video genomen vanboven Giorgo erop gegraveerd in de zijkant I pod video gegraveerd en de tekst tja ik wist geen andere tekst. Op het scherm heb ik alles zelf gedaan van tekst en die rating enz... FERRE Stemmen kan tot 01 maart 2006 23:59
Svenie Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 mijn stem gaat naar giorgo ik vind hem mooier afgewerkt maar ik vind dat ferre een mooiere achtergrod heeft mijn vote:GIORGO
Achille Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Ik stem op Ferre Ik vind die van Giorgo wel mooi maar die ingegraveerde tekst ziet er niet ingegraveerd uit En dat Dissing Ferre vind ik ook stom. Veel succes
Yohan Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Ik stem voor Ferre veel kleuriger..
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Mijn stem gaat naar Giorgo. Vind hem heel erg mooi, met die tekst erin. Alhoewel die van Ferre ook zeker niet slecht is. Vote: Giorgo.
RedNeck Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 ik kies voor Ferre omdat zijn sig meer kleur(daar hou ik van) heeft en een goede achtergrond die van Giorgo is wat saai qua kleuren en dat met dissing ferre vind ik nergens op slaan die letters vind ik een beetje vaag mijn stem gaat dus naar Ferre
Eli R Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Aangezien die van Giorgo geen iPod Shuffle is, en niet aan alle eisen voldoet, stem ik voor Ferre. Ferre +1
Typhoon Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Aangezien die van Giorgo geen iPod Shuffle is, en niet aan alle eisen voldoet, stem ik voor Ferre. Hier ben ik het wel mee eens, het is een Nano, maar het gaat mij toch even om het uitelijk etc. Ik vindt dat met die tekst van Giorgo heel erg grappig. Ferre heeft wel wat meer dingen. Maar ik vindt die van Giorgo toch leuker! Stem: Giorgo
Recommended Posts