RemcoLip Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 ej, als ik een savegame download en ik zet hem in gtauserfiles dan laad hij hem wel gewoon maar dan begint hij bij het begin van het spel. weet iemand wat ik nu moet doen?? :$ Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 ej,als ik een savegame download en ik zet hem in gtauserfiles dan laad hij hem wel gewoon maar dan begint hij bij het begin van het spel. Hey Remco, van harte welkom op het forum . Het komt vast omdat jij versie 2 hebt. Die is sinds een paar maanden op de markt, met deze versie kun je niet modden. Deze versie is er gemaakt omdat er nogal wat toestanden rondom de Hot Coffee mod waren. Dus dit heeft Rockstart uitgesloten, dat je niet meer kunt modden. weet iemand wat ik nu moet doen?? :$ Je zult dus opzoek moeten gaan naar een savegame van versie2. Ik heb namelijk wel 1 voor je. Deze is ingedeeld op allemaal soorten. Dus als je in Badlans wilt beginnen zul je de sasvegame in de map Badlands downloaden. Zo is dus alles ingedeeld. Er zit inderdaad ook een 100% savegame bij. Je kunt die savegame hier downloaden: http://plaka.vampline.com/cc/click.php?id=121 Veel plezier en succes Remco! Reageren
RemcoLip Geplaatst: 26 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 tnx man, ik zat al lang vast met die missie in dat kleine vliegtuigje. Ik vond het al zo gek dat ik die niet kon laden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.